Letrozol
Ahh appar brukar inte hänga med i ibland men testa på lördag igen om du inte får mens för då har det gått ca två veckor :)
Ahh appar brukar inte hänga med i ibland men testa på lördag igen om du inte får mens för då har det gått ca två veckor :)
Hur går det för er?
Ingen mens än & inget plus :(
Igår va 2 veckorsen jag hade Äl
Jag var på sjukhuset 12 dagar efter Ovitrelle pga smärtor i magen. De sa att jag är gravid men misstanke om utomkveds, ska ha uppföljning under kommande vecka. Är lite förvånad över att de kan misstänka det så tidigt som 12 dagar efter Ovitrelle.
Nej jag hade värk mitt i, i livmodern. De misstänker utomkveds pga att mitt HCG inte ökar som det bör göra. Tycker det också är lite konstigt. Tog HCG prov 6 och 9 dagar efter Ovitrelle samt 12 dagar efter. Man borde väl inte kunna fokusera på de jag tog 6 och 9 dagar efteråt eftersom ovitrelle kan sitta i kroppen upp till 10 dagar?
Ska lämna blodprov 2 dagar nästa vecka och återbesök på fredag.
Hur märkte du av ditt utomkveds?
Jag tog gravtest på sjukhuset samt blodprov som visade graviditet och så tog jag ett igår hemma som också visar positivt.
Jaha, GlitterLina hur går det för dig? Ingen mens o inga tecken på att den e på G?
Hade du är 14/4 borde den absolut komma snart om du inte e gravid förstås.
Här kom mensen i torsdags o redan idag har jag fått sluta med tamponger för det är så lite. Bara små skrätt kvar. Imorgon är det blodprovstagning igen. Tog första provet i fredags o imorgon tas andra provet. Sedan återbesök till gyn den 7/5.
Skulle få ta Ovitrelle denna gång då mitt ägg inte släpper. Men nu när ni skrivit här om Ovitrelle blir jag lite rädd......
Tror det va mensen som kom nu...
Åh nej <3.
Hur många kurer med letrozol har du provat?
Jaha, GlitterLina hur går det för dig? Ingen mens o inga tecken på att den e på G?
Hade du är 14/4 borde den absolut komma snart om du inte e gravid förstås.
Här kom mensen i torsdags o redan idag har jag fått sluta med tamponger för det är så lite. Bara små skrätt kvar. Imorgon är det blodprovstagning igen. Tog första provet i fredags o imorgon tas andra provet. Sedan återbesök till gyn den 7/5.
Skulle få ta Ovitrelle denna gång då mitt ägg inte släpper. Men nu när ni skrivit här om Ovitrelle blir jag lite rädd......
För o se om jag haft äl eller inte. Ett ägg vart ju kvar o blev 43,5mm o sedan sprack o krympte.
Frågan e vad som hände med det andra.
Så imorgon e det stick nr 2
Var det mensen som startade för dig?
Pergotime, e det detsamma som letrozol?
Varför tog man bort pergotime?
Godmorgon! Jag har bim på lördag/söndag men har de senaste dagarna haft molvärk vid livmodern och även varit öm i ländryggen så jag tänkte att jag gör ett test idag även att jag vet att det egentligen är för tidigt. Först tog jag RFSU test och då tyckte jag att det syntes ett litet streck så jag tog ett CB plus efter och då visade det detta!! Det kan väl inte vara ett spökstreck?? Jag är helt chockad.. det funkade då troligtvis på 3e letrozol-kuren!! Jag ska köpa CB digital idag och testa imorgon och fredag för att vara helt säker!