• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • jennyek93

Hej allihopa! Då var äl över för denna gången. Vi lyckades bara få till det två dagar innan äl samt på äl-dagen då vi varit sjuka och fortfarande känner oss krassliga båda två. Just nu är jag bara glad över att äl kom som planerat trots att jag har haft kräksjuka och feber.

Men håller tummar och tår för oss alla här inne!

• jennyek93

BIM-lista maj

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher,

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass

4/5 Meemelie, ansano91

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där, AllaGodaTingÄrTre

6/5 Paka

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n

10/5 nooneyouknow, Linneisen

13/5 Hepphopp

14/5 Alehed90

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa

16/5 LovaViola

17/5 Greta 88

19/5 Lunalove, Fruitloop

20/5 lyckligast80

22/5 MR8692

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter

25/5 lullis94

30/5 Ettlitetsyskon

Plus-listan

• lo
    jennyek93 skrev 2018-04-25 22:54:33 följande:

Hej allihopa! Då var äl över för denna gången. Vi lyckades bara få till det två dagar innan äl samt på äl-dagen då vi varit sjuka och fortfarande känner oss krassliga båda två. Just nu är jag bara glad över att äl kom som planerat trots att jag har haft kräksjuka och feber.

Men håller tummar och tår för oss alla här inne!

De var vell inte så bara. Starkt jobbat där borta! Och de krävs inte många gånger för att bli barn räcker med en liten rackare som hittar rätt ;) håller tummarna för er!
  • Pippispetra

BIM-lista maj 

1/5 Mih4, Jagvetdåinte 

2/5 Issari, Jeex, Theresu, theteacher, 

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass 

4/5 Meemelie, ansano91

5/5 niiskuneiti, H0nd3n­där, AllaGodaTingÄrTre 

6/5 Paka 

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n

10/5 nooneyouknow, Linneisen 

12/5 pippispetra

13/5 Hepphopp 

14/5 Alehed90 

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa

16/5 LovaViola 

17/5 Greta 88 

19/5 Lunalove, Fruitloop 

20/5 lyckligast80 

22/5 MR8692 

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter 

25/5 lullis94 

30/5 Ettlitetsyskon 

Plus-listan

• Anonym (Joppi)

Var som jag misstänkte ÄL i går. Idag med morgon urinen ser ägglossnings stickan ut såhär.

Känner fortfarande av lite ömmande motverka i vänster äggstock men de var som värst u går em kväll.

Vi har haft sex alla dagar fram tills i går så nu hoppas vi de händer grejer där inne :)
  • Lindsey77

Rund ring på digitalt idag också. ÄL testet är inte mkt starkare än igår (det andra torkat och blivit ljusare). Kanske är det lite starkare än idag. Konstigt, ÄL borde dröja några dagar då eftersom jag inte ens har blinkande gubbe!

Fortsätter väl testa imorgon...
  • Issari

Hmm, skum kurva denna månad. Bilden visar den jämfört med min medelkurva. Vad kan detta bero på?

• Fialotta8

Ett till test, fast ett grav. Ser jag ett spökstreck eller är jag inbillningssjuk? :o

• Lottch3n

Idag var äl-test ännu svagare.. så nu är jag säker på att äl var i förrgår (tisdag 24/4).. Har varit så mkt annat denna veckan så vi fick bara till det 23 och 24/4.. alltså dagen innan äl och på äl... vet inte hur troligt det är att det räckte :/

Svar på tråden Bim Maj 2018