• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • E88

Hej! Tänkte hoppa in här. Vi längtar nu efter nr3, har en son på 6år och en dotter på 3år. Vi har ingen brådska men jag tempar med FF för att få bättre koll på kroppen. Har BIM 11/5.

• Anonym (Typiskt)
    saijda skrev 2018-04-27 06:00:55 följande:

Godmorgon, symtomen har fortfarande inte försvunnit och tempen har gått upp från 36.5 till 36.6 till 36.7 imorse. Förstår nada men ska testa mig nästa vecka igen så får vi se :0

Har du en termometer med en eller två decimaler ?
  • Linneisen

Äntligen älflytningar!! Fast negativt på testet. Borde vara positivt imorgon. Kom pyttelite blod på pappret, lustigt!? Men man kan blöda lite vid äl väl? Eller vad är mellanblödning för något?

• Linneisen
    Fialotta8 skrev 2018-04-27 07:50:40 följande:

Det va fortfarande plus idag ????????

GRATTIS!! Fantastiskt!
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-04-27 05:24:22 följande:

Japp, fyra barn :) Du? Försöker få till en sladdis, men det verkar som om åldern (40) sätter stopp. Har fått tre missfall sen i december.

Åh kul! Ja jag har ett barn. En liten tjej som inte ens är ett år. Jag är 28 år och vi vill ha tre barn så bäst att bara köra på. Hoppas ni får till sladdisen!
  • bluegrass

Fialotta- stort grattis! Så kul!!
    Härligt med trådens första plus, hoppas det blir fler snart!

Jag är i överanalyseringsfasen. BIM -6 idag, neg test (såklart!) men en del stickningar och molvärk. Ådriga ömma bröst som det kom lite mjölk ur när jag rörde bröstvårtorna imorse. Har aldrig fått det utan att vara gravid tror jag. Drygt 3 år sedan jag slutade amma. Vet inte om det kan vara ett tecken. Ngn som har erfarenhet?

• Lindsey77
    Linneisen skrev 2018-04-27 11:25:58 följande:

Åh kul! Ja jag har ett barn. En liten tjej som inte ens är ett år. Jag är 28 år och vi vill ha tre barn så bäst att bara köra på. Hoppas ni får till sladdisen!

Jag fick tre barn mellan 28-31 år :)
  • Anonym (S89)

Åh, vill också hoppa in här! BIM 8:e maj :) 

• AllaGodaTingÄrTre
    Fialotta8 skrev 2018-04-27 07:50:40 följande:

Det va fortfarande plus idag ????????

Åh grattis!!!!! Första pluset redan innan maj startat :)

När har du BIM? Såg inte i listan. Och nu kan du lägga dig längst ner på pluslistan! Så fantastiskt :)
  • Linneisen
    Lindsey77 skrev 2018-04-27 11:53:05 följande:

Jag fick tre barn mellan 28-31 år :)

Oj! Det måste ha tagit på krafterna?
Svar på tråden Bim Maj 2018