• ansano91

Bim Maj 2018

Jag såg ingen tråd för bim i maj så jag tänkte att jag startar en! Detta är mitt första inlägg här på familjeliv då jag bara har varit inne här och läst tidigare. Jag och min fästman har varit tillsammans i 12 år. Nu är jag 27 och han 26 och vi har precis börjat försöka med första barnet. I januari och februari blev det inget så nu inväntar vi äl i april av två anledningar, min sambo är född i december och har aldrig gillat det och jag själv håller på att ställa in mediciner anpassat för graviditet då jag precis har blivit diagnostiserad med en reumatisk sjukdom. Berätta gärna lite om er själva och häng på i den här tråden!

• Svar på tråden Bim Maj 2018
  • Lindsey77

Dag 23 idag. Fortfarande negativt ÄL test. Undrar ändå varför strecket kan vara så tydligt, jag brukar alltid få svaga streck. Jag har bara fått positivt en gång på ÄL test sticka. Annars svaga streck. När brukar ni andra ha den här styrkan på streck? När i cykeln?
  • Elsaida
    Lindsey77 skrev 2018-05-01 08:16:18 följande:

Dag 23 idag. Fortfarande negativt ÄL test. Undrar ändå varför strecket kan vara så tydligt, jag brukar alltid få svaga streck. Jag har bara fått positivt en gång på ÄL test sticka. Annars svaga streck. När brukar ni andra ha den här styrkan på streck? När i cykeln?

Använder du alltid samma test?

Mina brukar vara så starka mellan 2 och 4 dagar innan positivt.

Men de är väldigt individuellt.
  • Lottch3n

Vart är dessa test ifrån? Är det graviditetskollen? För jag vet att jag använde dom med dottern och fick aldrig starkare än så på dom.

Så jag bytte märke och sådär starkt brukar jag få 1-3 dagar innan positivt äl-test.
  • CBF

Många av oss hade rätt igår när skuggsträcket syntes! Att magkänslan kan ha så rätt!! Första försöket denna månad, nidblödning igår och bim i helgen! Trodde inte det skulle visas så tidigt!! Har suttit med glädjetårar, riktigt fulgråt.. hoppas den vill stanna kvar! Hur tusan ska jag kläcka detta för min sambo idag?! Någon som har en rolig idé?
  • CBF

Lägger till mig här! Dock lite osäker på bim!

BIM-lista maj

1/5 Mih4, Jagvetdåinte

2/5 Jeex, Theresu, puffen2009

3/5 Lilly2015, Imra, sofiaaaaaa, bluegrass, Issari

4/5 Meemelie, ansano91, H0nd3ndär

5/5 niiskuneiti, AllaGodaTingÄrTre, theteacher

6/5 Paka, louisejohansson

7/5 Sararebecca, maria1992, jennyek93

8/5 aleakim90, CBF, Zandylina

9/5 lottch3n, Ejjami

10/5 nooneyouknow

11/5 E88

12/5 Lo, Linneisen

12/5 pippispetra

13/5 Hepphopp

14/5 Alehed90

15/5 dummamej2, EIJ90, Nelliki, Jahajaa, snorpan91

16/5 LovaViola

18/5 Greta88

19/5 Lunalove, Fruitloop

20/5 lyckligast80

22/5 MR8692

22/5 Nilepile89

24/5 FrökenUtter, Nicci91

25/5 lullis94

26/5 Norrlänska

27/5 Milian03

30/5 Ettlitetsyskon

Plus-listan

26/4 Fialotta8 bim -4

1/5 Imra (bim -2)

1/5 CBF bim - 4/5

• Linneisen
    CBF skrev 2018-05-01 09:37:10 följande:

Många av oss hade rätt igår när skuggsträcket syntes! Att magkänslan kan ha så rätt!! Första försöket denna månad, nidblödning igår och bim i helgen! Trodde inte det skulle visas så tidigt!! Har suttit med glädjetårar, riktigt fulgråt.. hoppas den vill stanna kvar! Hur tusan ska jag kläcka detta för min sambo idag?! Någon som har en rolig idé?

Ååh grattis!!!
  • Linneisen

Sådär starkt fick jag dagen innan det visade positivt. Kanske imorgon då! Håller tummarna!!

Tips, köp annat ältest? Något från apoteket?
  • Linneisen
    Imra skrev 2018-05-01 05:24:00 följande:

Godmorgon!

Ehm, jag tror jag plussade imorse :D

Grattis!!!
  • Sophie_A

Så himla kul att komma in här och se alla plus, stort grattis till er! 

Jag har haft en så himla konstig mage de senaste 4 dagarna. Orolig i magen, bubblig, gasig, lätt illamående, känner mig hungrig hela tiden. Lite som känslan när man är så hungrig så man blir illamående, men det sitter i HELA tiden, trots att jag precis ätit. Kan absolut vara magsjuka, men det bryter varken ut eller försvinner. Någon annan som varit med om detta? Vet ni om det kan vara ett symptom?

• Imra
    CBF skrev 2018-05-01 09:37:10 följande:

Stort grattis! Vad roligt! :D
Svar på tråden Bim Maj 2018