• Anonym (Less)

Lasra fittan

Hej där ute!

Jag är less på att ständigt behöva raka fittan så jag funderar på att köpa en laser och ta bort det permanent.
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig? Vilka apparater är bra osv.

Vill slippa kommentarer som att jag ska sluta ta bort håret för det kommer aldrig att ske, kan inte tänka mig att ha hår på fittan.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lasra fittan
  • Anonym (Haha)

Alltså - jag förstår ju vad som menas men rubriken
    är ju lite brutal till namnet - Lasra fittan, hahahaha
    Låter .... AAAAAJJJJ liksom.

• Anonym (M)
    Anonym (N) skrev 2018-03-15 09:51:50 följande:
    Vill bara påpeka också att de som gjort på salong inte har så stor koll. De flesta får tillbaka hår efter cirka 3-5 år så man slänger pengarna i sjön om man gör det på salong. Gör man det hemma tar det längre tid och man får vara lite mer tålmodig men om det dyker upp nya hår senare så är det lätt åtgärdat :) är så nöjd med min!

Är superhårig så använde min på överläppen, i rumpan, fiffi, hela ben, under armar och bikinilinje. Behöver inte raka alls i nuläget men förväntar mig att behöva köra underhållande behandlingar då och då i framtiden :)
    Hur många behandlingar tog det hemma för att få bort allt/att det slutade växa ut? Gjorde du det själv eller gjorde någon annan det på dig (hemma)? Var det svårt att komma åt i rumpan, mellangård och sådant?
  • Anonym (Valfråga?)
    Hasse99 skrev 2018-03-15 06:46:57 följande:

Tänk om forskarna kunde ta detta problem på allvar och hitta en lösning som är permanent jag älskar ju lena fittor

Borde bli en valfråga.

Alla tjejer ska ha rätt till en fin och slät fitta oavsett storlek på plånboken!
  • Anonym (Haha)

Alla tjejer borde ha rätt till en slät plånbok oavsett storlek på fittan!!! SÅ!!

• Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Haha) skrev 2018-04-17 18:37:49 följande:

Alla tjejer borde ha rätt till en slät plånbok oavsett storlek på fittan!!! SÅ!!

Alla tjejer med välfylld bullfitta borde få tillgång till en lika välfylld plånbok!
  • Anonym (Sträv)
    Anonym (N) skrev 2018-03-15 09:52:23 följande:

Sen beror det förstås också på vilken hudton man har och vilken förg på håret har :)

Jaaaa, hatar allt hår som växer ut så jädra fort. Gör det ont? Är det lätt att ta allt själv på de intimaste ställena i de mjuka fuktiga delarna? Låter så nice om man kan göra själv och få väck det någorlunda permanent. Älskar lenheten de gånger jag vaxat... så himla skön känsla!
  • Anonym (Haha)

Inte alls!!! De smular ju bara ner överallt ...

• Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 18:52:04 följande:
    Jaaaa, hatar allt hår som växer ut så jädra fort. Gör det ont? Är det lätt att ta allt själv på de intimaste ställena i de mjuka fuktiga delarna? Låter så nice om man kan göra själv och få väck det någorlunda permanent. Älskar lenheten de gånger jag vaxat... så himla skön känsla!
    Känner du dig som en strävhårig tax mellan benen?
  • Anonym (Haha)

Rakad är bara rakad när den är rakad ... annars är den sträv som bara 17 ....

• Anonym (Sträv)
    Anonym (Valfråga?) skrev 2018-04-17 18:56:37 följande:

Känner du dig som en strävhårig tax mellan benen?

Nej.
Svar på tråden Lasra fittan