• Anonym (Less)

Lasra fittan

Hej där ute!

Jag är less på att ständigt behöva raka fittan så jag funderar på att köpa en laser och ta bort det permanent.
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig? Vilka apparater är bra osv.

Vill slippa kommentarer som att jag ska sluta ta bort håret för det kommer aldrig att ske, kan inte tänka mig att ha hår på fittan.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lasra fittan
  • Anonym (SuckSuck)
    Anonym (SuckSuck) skrev 2018-04-18 05:35:04 följande:
    Du verkar ju ha internet men Google kanske inte finns i dina trakter??
    lmgtfy.com/%C3%B6nsh%C3%A5r+hygien
    lmgtfy.com/%C3%B6nsh%C3%A5r+hygien

Skulle det vara
  • Anonym (Less)
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

Orkade du inte läsa sista meningen i ts eller har du andra problem?
  • Pussan
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

Alla dessa vuxna (?) människor som inte inser att vi kan ha olika uppfattningar om hur vi vill vara och se ut....
  • Anonym (fio)

Är ju mycket vackrare och kvinnligare med hår därnere. Synd att folk ska vara så porrskadade idag.

Om du nu ska lasra, se till att ta väck huvudhår, ögonbryn och ögonfransar också, om nu hår är så väldigt fruktansvärt.

• Anonym (M)
    Anonym (fio) skrev 2018-04-20 00:40:59 följande:

Är ju mycket vackrare och kvinnligare med hår därnere. Synd att folk ska vara så porrskadade idag.

Om du nu ska lasra, se till att ta väck huvudhår, ögonbryn och ögonfransar också, om nu hår är så väldigt fruktansvärt.

Tar för givet att du även uppskattar (och inte rakar bort) hår i armhåla och på ben heller?
  • Anonym (fio)
    Anonym (M) skrev 2018-04-20 03:01:30 följande:
    Tar för givet att du även uppskattar (och inte rakar bort) hår i armhåla och på ben heller?
    Har inga problem med hår där, nej jag rakar inte bort det.
  • Anonym (Less)
    Anonym (fio) skrev 2018-04-20 00:40:59 följande:

Precis som jag tycker det är ok för dig att vara hårig borde du tycka det är ok för mig att ta bort det, vi väljer ju själva hur vi vill se ut efter vad vi trivs i.
  • Anonym (IPL)

Det finns ingen laser för hemmabruk, du menar IPL-Intensivt Pulserande Ljus. Helt annan sak.

• Anonym (Less)
    Anonym (IPL) skrev 2018-04-20 06:24:06 följande:

Det finns ingen laser för hemmabruk, du menar IPL-Intensivt Pulserande Ljus. Helt annan sak.

Fungerar en sån bra?
  • Anonym (N)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 18:52:04 följande:

Jaaaa, hatar allt hår som växer ut så jädra fort. Gör det ont? Är det lätt att ta allt själv på de intimaste ställena i de mjuka fuktiga delarna? Låter så nice om man kan göra själv och få väck det någorlunda permanent. Älskar lenheten de gånger jag vaxat... så himla skön känsla!

Ja det funkar toppen för mig :)
  • Stockholmsnatt

Helrakat är inte najs, det skickar fel signaler undermedvetet. Det är inte fint med någon buske men lite hår ska en kvinna spara, anser jag iaf. En liten triangel eller landningsbana är ju det sexigaste som finns!

Svar på tråden Lasra fittan