• Anonym (Less)

Lasra fittan

Hej där ute!

Jag är less på att ständigt behöva raka fittan så jag funderar på att köpa en laser och ta bort det permanent.
    Någon som har erfarenhet och kan dela med sig? Vilka apparater är bra osv.

Vill slippa kommentarer som att jag ska sluta ta bort håret för det kommer aldrig att ske, kan inte tänka mig att ha hår på fittan.

Tack på förhand!

• Svar på tråden Lasra fittan
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 22:27:18 följande:
    Nej.
    Vill du att jag rakar den år dig?
    Har god känsla för rakning och egen intimrakningssalong.
  • Anonym (Sträv)
    Anonym (Valfråga?) skrev 2018-04-17 22:31:14 följande:

Vill du att jag rakar den år dig?

Har god känsla för rakning och egen intimrakningssalong.

Nej Tack, jag klarar det bra själv tack. Det var problemet med att hår växer som jag vill överkomma genom att helt ta bort det. Suck. Lasra hette tråden, inte raka....
  • Anonym (Suck)

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

• Anonym (Valfråga?)
    Anonym (Sträv) skrev 2018-04-17 22:44:44 följande:
    Nej Tack, jag klarar det bra själv tack. Det var problemet med att hår växer som jag vill överkomma genom att helt ta bort det. Suck. Lasra hette tråden, inte raka....
    Jag har lasersvärd, typ Star Wars. han den där..
  • Anonym (M)
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna kvinnor som vill se ut som åttaåringar mellan benen. Fattar ni inte hur lurade ni är att lägga pengar och energi på det. Inse att ni är vuxna och att vuxna ser annorlunda ut än småbarn.

Alltid tyckt att det är en sådan konstig grej att påpeka. Kan garantera att jag inte ser ut som ett barn mellan benen för att jag rakar bort håret, skulle tippa att de flesta kvinnor inte gör det. Det är nämligen inte bara hårväxt som förändras när man blir sexuellt mogen och åldras, även färg, form och storlek på alla delar kan förändras och brukar göra det.
  • Anonym (Valfråga?)
    Anonym (M) skrev 2018-04-17 23:22:03 följande:
    Alltid tyckt att det är en sådan konstig grej att påpeka. Kan garantera att jag inte ser ut som ett barn mellan benen för att jag rakar bort håret, skulle tippa att de flesta kvinnor inte gör det. Det är nämligen inte bara hårväxt som förändras när man blir sexuellt mogen och åldras, även färg, form och storlek på alla delar kan förändras och brukar göra det.
    Du får visa bild på den...bevisa att du inte har barnsnippa...
  • Anonym (Man 46)

Drygt med rakning tar ju 2 dar...så kliar det ...och för att inte tala om svett lukten å moluskerna som frodas ....

Nej usch ....tacka vet jag könshår ..luftar fint .....bara ta fram kammen å dra till luggen å sätta dit tungan ....

• Pentra
    Anonym (Man 46) skrev 2018-04-18 00:09:39 följande:
    Drygt med rakning tar ju 2 dar...så kliar det ...och för att inte tala om svett lukten å moluskerna som frodas .... Nej usch ....tacka vet jag könshår ..luftar fint .....bara ta fram kammen å dra till luggen å sätta dit tungan ....

Skojar du?! Det säger sig ju självt om det är ryamattan eller det slätta golvet som är lättast att hålla ren, och var det då frodas mest bakterier och ohyra. ... Med vänlig hälsning, Pentra
  • Anonym (SuckSuck)
    Anonym (Suck) skrev 2018-04-17 23:18:53 följande:

Alla dessa vuxna som tror att vuxenheten sitter i hårigheten mellan benen. Inse att definitionen av en vuxen inte är beroende av om man rakar fittan eller inte. Lika absurt korkad åsikt som alltid.
  • Anonym (SuckSuck)
    Pentra skrev 2018-04-18 00:57:59 följande:

Skojar du?! Det säger sig ju självt om det är ryamattan eller det slätta golvet som är lättast att hålla ren, och var det då frodas mest bakterier och ohyra. ... Med vänlig hälsning, Pentra
    Du verkar ju ha internet men Google kanske inte finns i dina trakter??
    lmgtfy.com/%C3%B6nsh%C3%A5r+hygien

Svar på tråden Lasra fittan