• Anonym (-)

Svälja sperma

Hur lär man sig att svälja sperma?

Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

Hjälp och tips önskas!

• Svar på tråden Svälja sperma
  • Anonym (Killen)

Suger jag av en kille så tar jag gärna satsen i munnen och sväljer

• Anonym (Hej)

Hej TS, be din kille äta ananas några timmar innan.

Sen om du gillar att vara dominant tycker jag du ska ta satsen i munnen och sen kyssa honom. Delad glädje är dubbel glädje (eller kåthet) .

Det gör min fru inbland och det gör mig otroligt kåt!

Lycka till!

• Tom Araya
    New Dawn skrev 2018-03-15 09:27:29 följande:
    Därför att jag tycker det låter som att hon gör våld på sig själv om hon tycker att det är så jobbigt. Dessutom respekterar jag hennes känslor, och ger henne konkreta råd om hon verkligen vill lära sig.

Hon skriver "Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv..."

Observera att hon beskriver att han tjatar och att han ofta vill spruta i ansiktet. Det låter som att det är hans behov och vilja som styr och jag tycker att hon ska tänka mer på sig själv.

Varför kallar du dig "heja ts"? Tycker du att det är väldigt viktigt att en kvinna lär sig svälja?

Jag tycker det kan vara viktigt att säga emot i offentliga debatttrådar om man tycker något är fel.

Om ts kamp att lära sig är viktigt för dig förstår jag inte varför du inte skriver om det i stället.

Varför skrivet du anonymt nu?

Jag tolkar det som att TS vill lära sig att svälja för att slippa smaken, som hon säger att hon inte gillar och på så vis göra det uthärdligt att ge något han uppskattar. Den nivån av självuppoffring är inte svår att förstå.

Jag upplever att vissa är lite för snabba att döma ut sådana som TS till att begå våld på sig själva, att göra något mot sin vilja, att bara göra det för att behaga e.t.c.

I själva verket vet varken du eller jag hur TS känner för detta och vad hon verkligen vill och vad som är en uppoffring utöver vad som är sunt.

Det är lite som att ta på sig vantar när man går ut på en promenad i kylan, man gör det för att skydda sig mot kylan, men vill man trots det inte gå ut så kan man stanna inne. Vantarna kan vara det som är avgörande för om man tycker det är värt att trotsa kylan för en promenad.

• Anonym (-)
    Tom Araya skrev 2018-03-15 21:42:58 följande:

Jag tolkar det som att TS vill lära sig att svälja för att slippa smaken, som hon säger att hon inte gillar och på så vis göra det uthärdligt att ge något han uppskattar. Den nivån av självuppoffring är inte svår att förstå.

Jag upplever att vissa är lite för snabba att döma ut sådana som TS till att begå våld på sig själva, att göra något mot sin vilja, att bara göra det för att behaga e.t.c.

I själva verket vet varken du eller jag hur TS känner för detta och vad hon verkligen vill och vad som är en uppoffring utöver vad som är sunt.

Det är lite som att ta på sig vantar när man går ut på en promenad i kylan, man gör det för att skydda sig mot kylan, men vill man trots det inte gå ut så kan man stanna inne. Vantarna kan vara det som är avgörande för om man tycker det är värt att trotsa kylan för en promenad.

<3 Tack.
  • Anonym (Inte jag)

Hur sexigt det än må vara så tänker jag inte vänja mig. Faktiskt. Tror inte så många män skulle uppskatta om jag bad dom svälja en matsked av mina flytningar. Sen läste jag ju att du vill lära dig, okej-fine. Men gör inget du inte vill.

• Anonym (Hej)
    Anonym (Inte jag) skrev 2018-03-15 22:21:49 följande:

Hur sexigt det än må vara så tänker jag inte vänja mig. Faktiskt. Tror inte så många män skulle uppskatta om jag bad dom svälja en matsked av mina flytningar. Sen läste jag ju att du vill lära dig, okej-fine. Men gör inget du inte vill.

Jaha så din man slickar inte din fitta? Kanske därför som du är lite bitter? För jag kan inte läsa någonstans att TS kille skulle lägga satsen i en matsked som hon skulle äta?!?

Men skulle min fru vilja ge mig en matsked av hennes fit-saft skulle jag surpla upp allt ihopa.  Tungan ute

• Anonym (Inte jag)
    Anonym (Hej) skrev 2018-03-15 22:30:04 följande:

Jaha så din man slickar inte din fitta? Kanske därför som du är lite bitter? För jag kan inte läsa någonstans att TS kille skulle lägga satsen i en matsked som hon skulle äta?!?

Men skulle min fru vilja ge mig en matsked av hennes fit-saft skulle jag surpla upp allt ihopa.  

Jo? Och jag får hans försats i munnen? Men stor skillnad mot att få hela satsen i munnen. Är faktiskt inte alls bitter. Har ett bra sexliv.
  • Anonym (Inte jag)
    Anonym (Inte jag) skrev 2018-03-15 22:31:32 följande:

Jo? Och jag får hans försats i munnen? Men stor skillnad mot att få hela satsen i munnen. Är faktiskt inte alls bitter. Har ett bra sexliv.

Och när han slickar får han inte en jättemängd av mina vätskor rätt ner i halsen att svälja på en gång.
  • Anonym (-)
    Anonym (Hej) skrev 2018-03-15 22:30:04 följande:

Men skulle min fru vilja ge mig en matsked av hennes fit-saft skulle jag surpla upp allt ihopa.  

Jag må säga att det är en väldans skillnad på att slicka en fräsch vagina mot att svälja en matsked sperma, det mesta är ju killens egen saliv som han slickar när han slickar mig, visst att det blir vått men inte så att han kan surpla i sig. Förstår inte din tanke där tyvärr...
  • Anonym (Inte jag)
    Anonym (-) skrev 2018-03-15 22:38:14 följande:

Jag må säga att det är en väldans skillnad på att slicka en fräsch vagina mot att svälja en matsked sperma, det mesta är ju killens egen saliv som han slickar när han slickar mig, visst att det blir vått men inte så att han kan surpla i sig. Förstår inte din tanke där tyvärr...

Håller med dig. Det liksom nästan förväntas att kvinnor ska älska att surpla i sig mäns kroppsvätskor, men tror inte det vore lika självklart på andra hållet. Även om det är lätt att hävda det här..
Svar på tråden Svälja sperma