• Anonym (-)

Svälja sperma

Hur lär man sig att svälja sperma?

Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

Hjälp och tips önskas!

• Svar på tråden Svälja sperma
  • Tom Araya
    Anonym (Inte jag) skrev 2018-03-15 22:21:49 följande:

Hur sexigt det än må vara så tänker jag inte vänja mig. Faktiskt. Tror inte så många män skulle uppskatta om jag bad dom svälja en matsked av mina flytningar. Sen läste jag ju att du vill lära dig, okej-fine. Men gör inget du inte vill.

Jag har aldrig blivit ombedd, dock gör jag det när jag ger henne oralsex. Jag skulle inte förneka henne det för att hon har en riklig lubrikation.
  • Tom Araya
    Anonym (-) skrev 2018-03-15 22:38:14 följande:
    Jag må säga att det är en väldans skillnad på att slicka en fräsch vagina mot att svälja en matsked sperma, det mesta är ju killens egen saliv som han slickar när han slickar mig, visst att det blir vått men inte så att han kan surpla i sig. Förstår inte din tanke där tyvärr...
    Ja, skillnaden är att det ena är "fittsaft" från en fitta och kommer mer utspritt under längre tid, medan det andra är sperma från en kuk och i stort sett allt kommer under några stötar under ett relativt kort ögonblick. Svårt dock att generellt sett säga att det ena är bättre eller sämre, värre eller lindrigare än det andra och i så fall på vilket sätt. Vi tycker alla olika.
    Så vad är din poäng?

• Tom Araya
    Anonym (-) skrev 2018-03-15 22:38:14 följande:
    Jag må säga att det är en väldans skillnad på att slicka en fräsch vagina mot att svälja en matsked sperma, det mesta är ju killens egen saliv som han slickar när han slickar mig, visst att det blir vått men inte så att han kan surpla i sig. Förstår inte din tanke där tyvärr...
    Tom Araya skrev 2018-03-16 00:33:46 följande:
    Ja, skillnaden är att det ena är "fittsaft" från en fitta och kommer mer utspritt under längre tid, medan det andra är sperma från en kuk och i stort sett allt kommer under några stötar under ett relativt kort ögonblick. Svårt dock att generellt sett säga att det ena är bättre eller sämre, värre eller lindrigare än det andra och i så fall på vilket sätt. Vi tycker alla olika.
    Så vad är din poäng?

En annan stor skillnad är att jag tar hennes safter på tungan och känner smaken av det på ett helt annat sätt än om man kunde ta det direkt ner i halsen och svälja med en gång.

• Anonym (-)
    Tom Araya skrev 2018-03-16 00:36:02 följande:

En annan stor skillnad är att jag tar hennes safter på tungan och känner smaken av det på ett helt annat sätt än om man kunde ta det direkt ner i halsen och svälja med en gång.

Grejen är ju den att för mig smakar det så äckligt att få hans sperma i munnen, annars hade jag inte fått kväljningar av bara tanken. Lubrikation från en vagina har inte alls samma smak som sperma från en man som ofta äter skräpmat, dricker öl och mycket kaffe. Som sagt så kommer han sjukt mycket, skulle tro det är mer än en matsked, 1-2 matskedar. Det är varmt, salt, beskt, snorliknande, klumpigt och svider när jag får det i munnen, känns rikitgt som att få upp en rejäl snorloska och svälja ner skiten igen, men det är ju det jag vill lära mig och har fått bra tips här i forumet.

Har du tagit sats i munnen någon gång?
  • Tom Araya
    Anonym (-) skrev 2018-03-16 05:05:59 följande:
    Grejen är ju den att för mig smakar det så äckligt att få hans sperma i munnen, annars hade jag inte fått kväljningar av bara tanken. Lubrikation från en vagina har inte alls samma smak som sperma från en man som ofta äter skräpmat, dricker öl och mycket kaffe. Som sagt så kommer han sjukt mycket, skulle tro det är mer än en matsked, 1-2 matskedar. Det är varmt, salt, beskt, snorliknande, klumpigt och svider när jag får det i munnen, känns rikitgt som att få upp en rejäl snorloska och svälja ner skiten igen, men det är ju det jag vill lära mig och har fått bra tips här i forumet.
    Nu är jag inte längre lika säker på din positiva inställning till detta...

Har du/han/ni provat att försöka påverka smaken?
    Nej, har inget intresse av det. Dock har jag smakat, av misstag.

• Anonym (Man)

Allt går att lära sig, även svälja sperma. När han är påväg att komma, låt honom komma långt in, typ i halsen på dig, så slipper du känna smak och konsistens. Är du även kåt och har druckit nått glas rött vin går det också.

Finns viljan så kommer du att lapa hans sperma som nektar om ett tag.

• Meddelande borttaget
  • New  Dawn
    Tom Araya skrev 2018-03-15 21:42:58 följande:

Jag tolkar det som att TS vill lära sig att svälja för att slippa smaken, som hon säger att hon inte gillar och på så vis göra det uthärdligt att ge något han uppskattar. Den nivån av självuppoffring är inte svår att förstå.

Jag upplever att vissa är lite för snabba att döma ut sådana som TS till att begå våld på sig själva, att göra något mot sin vilja, att bara göra det för att behaga e.t.c.

I själva verket vet varken du eller jag hur TS känner för detta och vad hon verkligen vill och vad som är en uppoffring utöver vad som är sunt.

Det är lite som att ta på sig vantar när man går ut på en promenad i kylan, man gör det för att skydda sig mot kylan, men vill man trots det inte gå ut så kan man stanna inne. Vantarna kan vara det som är avgörande för om man tycker det är värt att trotsa kylan för en promenad.

Ja självklart kan man vilja lära sig något, och det är inget konstigt med det. Jag har gett henne konkreta råd, vilket du kan se om du läser mitt första inlägg.

Läs hennes inlägg. Hon avskyr verkligen sperma och beskriver väldigt ingående hur äckligt det är och hur hon får kväljningar av att bara tänka på det. Då kanske det är bättre att ligga lite lågt och inte satsa på att just svälja. Dessutom reagerar jag på hennes ordval att HAN tjatar. För mig är det lite av en varningsklocka.

Jag var själv jättenära att kräkas av sperma som ung. Orsaken att jag, personligen, gjorde det vara att jag ville framstå som sexig. Det är så tråkigt om sex blir så obehagligt att man vill kräkas. (Det är ju olika hur man ser det men jag tycker det är väldigt obehagligt att kräkas) Jag slutade helt att försöka svälja , för jag kände inte att det var värt det. Jag förutsatte suga och runka, men tog bort munnen när sperma kom och fortsatte runka. Ofta visste mannen inte riktigt när jag slutat . Alla män (iofs inte så många) jag sugit har gillat det väldigt mycket ändå, så jag har aldrig känt mig tvungen till något. Så småningom vande jag mig vid smaken, fick lite i munnen då och då, och efter många år inte tyckte jag inte längre det var äckligt alls kunde jag börja suga hela vägen. Låta det rinna ut eller svälja.

Jag tycker det låter som att det är jobbigt för TS att lära sig. Låter som att hon pressar sig, Tycker jag. Du får tycka vad du vill. Det finns inget facit, men jag berättar de tankar och reflektioner jag får av att läsa.

Alltså, att ta på sig vantar är en enkel och skön åtgärd. Motsvarande situation i detta fall vore väl att suga med kondom. (om man jämför med vantar)
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (Kille)

En tjej som inte ville svälja sa istället "spruta mig på brösten, jag tycker det är så sexigt!" efter det var jag inte ett dugg intresserad av att komma i hennes mun. Ett bra knep ... Flört

• Pussan
    Anonym (Kille) skrev 2018-03-18 19:08:11 följande:

En tjej som inte ville svälja sa istället "spruta mig på brösten, jag tycker det är så sexigt!" efter det var jag inte ett dugg intresserad av att komma i hennes mun. Ett bra knep ... Flört

Bra förslag. Avled honom lite medan du försöker lära dig genom att ta lite grann i munnen och svälja. Säg att du vill ha ett sprut över brösten, rakt i ansiktet, över kroppen, på låren, fötterna, varför inte i örat. Det har han väl adrig gjort?
  • Anita71

Ja, man vänjer sig. Inte allt du äter eller dricker smakar väl lika godt. Men du spottar väl inte ut det för det. 
            Du kan göra som det sägs ovan, att du tar det långt inn i käften så du undviker mycket av smakslökana.

Persoligen tar jag den hälst djupt i fittan, men om det glädjer killen så sväljer jag.
  • Tom Araya
    New Dawn skrev 2018-03-18 18:38:17 följande:
    Läs hennes inlägg. Hon avskyr verkligen sperma och beskriver väldigt ingående hur äckligt det är och hur hon får kväljningar av att bara tänka på det. Då kanske det är bättre att ligga lite lågt och inte satsa på att just svälja. Dessutom reagerar jag på hennes ordval att HAN tjatar. För mig är det lite av en varningsklocka.
    Jag håller med dig här, det är en svår balansgång i vad som är sunt och som utomstående är det också svårt att känna vad som är rätt och fel för någon annan enligt den personens känslor. Men är man tveksam är det bättre att backa och definitivt inte pusha. Jag får också känslan från vissa av TS inlägg att hon kanske går för långt i detta att försöka vara till lags.
  • Anonym (Osvald)
    Tom Araya skrev 2018-03-19 13:21:00 följande:
    Jag håller med dig här, det är en svår balansgång i vad som är sunt och som utomstående är det också svårt att känna vad som är rätt och fel för någon annan enligt den personens känslor. Men är man tveksam är det bättre att backa och definitivt inte pusha. Jag får också känslan från vissa av TS inlägg att hon kanske går för långt i detta att försöka vara till lags.
    Jo, det är ju en avvägning hur mycket man ska ställa upp på för sin partners njutning. Kraven ökar med tiden och gränserna flyttas fram. I min pappas ungdom var det bara de mest avancerade flickorna som sög och om någon svalde överhuvudtaget vet jag inte. I brist på preventivmedel fick man ofta dra sig ur, men då lät man det komma i sängen. Att man skulle ha sprutat ner flickan fanns inte med i bilden.

Men visst är det fantastiskt att få bli avsugen och visst har oralsex öppnat upp helt nya möjligheter för kvinnor att få orgasm. Jag har inte prövat, men jag har förstått att prostatastimulans kan ge en oöverträffad njutning. Så rent generellt får vi bejaka den större friheten och djärvheten i sexlivet som har kommit, men frågan är hur långt det ska gå och hur långt man ska sträcka sig i att göra sådant som inte är så trevligt för en själv.
Svar på tråden Svälja sperma