Tom Araya skrev 2018-03-15 21:42:58 följande:
Jag tolkar det som att TS vill lära sig att svälja för att slippa smaken, som hon säger att hon inte gillar och på så vis göra det uthärdligt att ge något han uppskattar. Den nivån av självuppoffring är inte svår att förstå.
Jag upplever att vissa är lite för snabba att döma ut sådana som TS till att begå våld på sig själva, att göra något mot sin vilja, att bara göra det för att behaga e.t.c.
I själva verket vet varken du eller jag hur TS känner för detta och vad hon verkligen vill och vad som är en uppoffring utöver vad som är sunt.
Det är lite som att ta på sig vantar när man går ut på en promenad i kylan, man gör det för att skydda sig mot kylan, men vill man trots det inte gå ut så kan man stanna inne. Vantarna kan vara det som är avgörande för om man tycker det är värt att trotsa kylan för en promenad.
Ja självklart kan man vilja lära sig något, och det är inget konstigt med det. Jag har gett henne konkreta råd, vilket du kan se om du läser mitt första inlägg.
Läs hennes inlägg. Hon avskyr verkligen sperma och beskriver väldigt ingående hur äckligt det är och hur hon får kväljningar av att bara tänka på det. Då kanske det är bättre att ligga lite lågt och inte satsa på att just svälja. Dessutom reagerar jag på hennes ordval att HAN tjatar. För mig är det lite av en varningsklocka.
Jag var själv jättenära att kräkas av sperma som ung. Orsaken att jag, personligen, gjorde det vara att jag ville framstå som sexig. Det är så tråkigt om sex blir så obehagligt att man vill kräkas. (Det är ju olika hur man ser det men jag tycker det är väldigt obehagligt att kräkas) Jag slutade helt att försöka svälja , för jag kände inte att det var värt det. Jag förutsatte suga och runka, men tog bort munnen när sperma kom och fortsatte runka. Ofta visste mannen inte riktigt när jag slutat . Alla män (iofs inte så många) jag sugit har gillat det väldigt mycket ändå, så jag har aldrig känt mig tvungen till något. Så småningom vande jag mig vid smaken, fick lite i munnen då och då, och efter många år inte tyckte jag inte längre det var äckligt alls kunde jag börja suga hela vägen. Låta det rinna ut eller svälja.
Jag tycker det låter som att det är jobbigt för TS att lära sig. Låter som att hon pressar sig, Tycker jag. Du får tycka vad du vill. Det finns inget facit, men jag berättar de tankar och reflektioner jag får av att läsa.
Alltså, att ta på sig vantar är en enkel och skön åtgärd. Motsvarande situation i detta fall vore väl att suga med kondom. (om man jämför med vantar)