• Anonym (-)

Svälja sperma

Hur lär man sig att svälja sperma?

Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

Hjälp och tips önskas!

• Svar på tråden Svälja sperma
  • New  Dawn
    Anonym (heja ts) skrev 2018-03-15 08:08:39 följande:

Läs vad ts skriver, hon vill INTE ha kommentarer likt den du skriver, eller som hon själv skriver "vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill". Varför respekterar du inte någon annan än dig?

Därför att jag tycker det låter som att hon gör våld på sig själv om hon tycker att det är så jobbigt. Dessutom respekterar jag hennes känslor, och ger henne konkreta råd om hon verkligen vill lära sig.

Hon skriver "Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv..."

Observera att hon beskriver att han tjatar och att han ofta vill spruta i ansiktet. Det låter som att det är hans behov och vilja som styr och jag tycker att hon ska tänka mer på sig själv.

Varför kallar du dig "heja ts"? Tycker du att det är väldigt viktigt att en kvinna lär sig svälja?

Jag tycker det kan vara viktigt att säga emot i offentliga debatttrådar om man tycker något är fel.

Om ts kamp att lära sig är viktigt för dig förstår jag inte varför du inte skriver om det i stället.

Varför skrivet du anonymt nu?
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (heja ts)
    New Dawn skrev 2018-03-15 09:27:29 följande:

Därför att jag tycker det låter som att hon gör våld på sig själv om hon tycker att det är så jobbigt. Dessutom respekterar jag hennes känslor, och ger henne konkreta råd om hon verkligen vill lära sig.

Hon skriver "Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv..."

Observera att hon beskriver att han tjatar och att han ofta vill spruta i ansiktet. Det låter som att det är hans behov och vilja som styr och jag tycker att hon ska tänka mer på sig själv.

Varför kallar du dig "heja ts"? Tycker du att det är väldigt viktigt att en kvinna lär sig svälja?

Jag tycker det kan vara viktigt att säga emot i offentliga debatttrådar om man tycker något är fel.

Om ts kamp att lära sig är viktigt för dig förstår jag inte varför du inte skriver om det i stället.

Varför skrivet du anonymt nu?

Det spelar ingen rolll vad du tycker och lägger för värderingar i att hon vill det. Hon har bestämt sig och hon skriver klart och tydligt att hon inte vill ha kommentarer som den du gav. Om någon annan har egna erfarenheter kring sex och har ställt upp på npgon man inte vill behöver samma person inte komma med pekpinne åt någon som bestämt sig för att den vill utveckla det. Det tyder på att man vill förminska den personens fria vilja.

Jag bryr varken om det är viktigt eller inte. Frågan är snarare varför du får det till att det just ska vara en kvinnofråga och får det till någon feministsynvinkel. Åter igen, ts var inte ute efter värderingar så respektera att hon vill svälja oavsett vad du tycker.

Vadå "varför skrivet du anonymt nu"??
  • New  Dawn
    Anonym (heja ts) skrev 2018-03-15 09:39:34 följande:

Det spelar ingen rolll vad du tycker och lägger för värderingar i att hon vill det. Hon har bestämt sig och hon skriver klart och tydligt att hon inte vill ha kommentarer som den du gav. Om någon annan har egna erfarenheter kring sex och har ställt upp på npgon man inte vill behöver samma person inte komma med pekpinne åt någon som bestämt sig för att den vill utveckla det. Det tyder på att man vill förminska den personens fria vilja.

Jag bryr varken om det är viktigt eller inte. Frågan är snarare varför du får det till att det just ska vara en kvinnofråga och får det till någon feministsynvinkel. Åter igen, ts var inte ute efter värderingar så respektera att hon vill svälja oavsett vad du tycker.

Vadå "varför skrivet du anonymt nu"??

Återigen så tycker jag att det är viktigt att säga emot i fall man tycker något är fel. Särskilt när det är en offentligt forum med många läsare.

Varför skriver du inte med ditt vanliga nick?

Om du drivs mer av att kritisera mig är du välkommen att skicka pm.
    Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (heja ts)
    New Dawn skrev 2018-03-15 10:06:10 följande:

Återigen så tycker jag att det är viktigt att säga emot i fall man tycker något är fel. Särskilt när det är en offentligt forum med många läsare.

Varför skriver du inte med ditt vanliga nick?

Om du drivs mer av att kritisera mig är du välkommen att skicka pm.

Att respektera ts önskan är viktigare än att driva egna kampanjer. Speciellt när det är ett offentlig forum med många läsare.

Vilket nick jag har är inte det viktiga även om det verkar vara det för dig så nej tack, jag vill verkligen inte skicka dig ett pm.
  • Anonym (-)

Tack för allas synpunkter och tips, uppskattar om ni slutar bråka i tråden :)

• Anonym (Osvald)
    Anonym (-) skrev 2018-03-15 12:54:01 följande:

Tack för allas synpunkter och tips, uppskattar om ni slutar bråka i tråden :)

Har han fått spruta dig i ansiktet? Du kunde väl låta honom göra det och sen slicka i dig lite av sperman, så mycket som du vill och vågar.
  • Anonym (I)

Ett bra ställe att träna tycker jag är i duschen. Är det äckligt är det bara att spotta ut och skölja med lite vatten.

Det blir mindre dramatiskt att spotta ut där än i sängen.

• Anonym (heja ts)
    Anonym (I) skrev 2018-03-15 13:28:21 följande:

Ett bra ställe att träna tycker jag är i duschen. Är det äckligt är det bara att spotta ut och skölja med lite vatten.

Det blir mindre dramatiskt att spotta ut där än i sängen.

Ett problem med det är att sperma kladdar så fruktansvärt med vatten och konsistensen gör att det blir ett helsike att få loss.
  • Anonym (I)
    Anonym (heja ts) skrev 2018-03-15 13:33:35 följande:

Ett problem med det är att sperma kladdar så fruktansvärt med vatten och konsistensen gör att det blir ett helsike att få loss.

Det får bli en kalldusch då
  • Anonym (heja ts)
    Anonym (I) skrev 2018-03-15 13:36:00 följande:

Det får bli en kalldusch då

Glenn!
Svar på tråden Svälja sperma