• Anonym (-)

Svälja sperma

Hur lär man sig att svälja sperma?

Första gången jag testade så fick jag en enorm kväljning och rapade till två gånger... Kanske inte så sexigt.

Min pojkvän skulle uppskatta väldigt mycket om jag började göra det på honom då han alltid tjatar och vill ofta spruta mig i ansiktet osv...

Hans sperma smakar inte gott, det kommer mycket, säkert 1 matsked, så är det salt, beskt och klumpigt... Vill ju nästan kräkas när jag tänker på det och jag vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill, men nu vill jag lära mig!

Hjälp och tips önskas!

• Svar på tråden Svälja sperma
  • Anonym (surt sa räven)

Surt om ni har killar med sperma som smakar illa, tjejer har alltid sagt att min smakar gott :)

• Anonym (hanna)

sväljer min killes alla vätskor om jag är på humör...

• Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-14 19:45:32 följande:

Har du testat bara en gång att ta i munnen alltså?

Svar ja. :)
  • Anonym (-)

Jag har bara haft en sexpartner i hela mitt liv (varit med min kille i 5 år) och jag är 22 år, bevarat mig på den fronten, så nu vill och ska jag lära mig. Tack för tipsen allihopa.

• Pussan
    Anonym (-) skrev 2018-03-14 22:36:16 följande:

Jag har bara haft en sexpartner i hela mitt liv (varit med min kille i 5 år) och jag är 22 år, bevarat mig på den fronten, så nu vill och ska jag lära mig. Tack för tipsen allihopa.

Du behöver inte svälja, ta det i munnen bara och låt det sakta sakta rinna ut...tror inte att han blir besviken!
  • New  Dawn

Om du tycker det är så obehagligt och äckligt tycker jag inte du ska svälja. Sex ska vara något positivt för båda!

Om du absolut vill suga till utlösning så låt det rinna ut, eller spotta ut, men bara om det känns okej. Fortsätt dock runka.

Om du absolut vill testa så gör det någon gång när han tex redan kommit samma dag, då kommer det mindre.

Anyone can hate. It costs to love.
  • Anonym (heja ts)
    New Dawn skrev 2018-03-15 06:33:35 följande:

Om du tycker det är så obehagligt och äckligt tycker jag inte du ska svälja. Sex ska vara något positivt för båda!

Om du absolut vill suga till utlösning så låt det rinna ut, eller spotta ut, men bara om det känns okej. Fortsätt dock runka.

Om du absolut vill testa så gör det någon gång när han tex redan kommit samma dag, då kommer det mindre.

Läs vad ts skriver, hon vill INTE ha kommentarer likt den du skriver, eller som hon själv skriver "vill inte att folk kommenterar att jag inte behöver svälja om jag inte vill". Varför respekterar du inte någon annan än dig?
  • Anonym (Osvald)
    Anonym (-) skrev 2018-03-14 22:36:16 följande:

Har du sugit honom utan att ta i munnen då eller är han helt svältfödd på att bli sugen? Kanske du kan börja med att ta lite sperma på fingret och sen ta det i munnen och svälja ner. Och sen lite mera nästa gång etc, så vänjer du dig lite undan för undan i stället för att låta hela hans stora sats spruta in.

Sen när det gäller att många kvinnor älskar att ta sperman, så tror jag nog att det är många som gör det  utan att gilla sperman så mycket men de älskar att göra det skönt för mannen. Min fru och hennes kompisar pratade om det en gång och det visade sig att det är en i gänget som inte alls suger sin man, och så är det min fru som suger utan att ta i munnen. De övriga suger till utlösning, men av dem sväljer kanske hälften och de andra spottar ut. Någon sa sig gilla och tända på att ta sperman, men de flesta gör det som en del av "helheten". Det är viktigt för deras män och de tycker att det är rimligt att ha det med på repertoaren. Ungefär så uppfattade jag det. Och nej, hon har inte avslöjat vem av väninnorna som inte suger...
  • Anonym (-)
    Anonym (Osvald) skrev 2018-03-15 08:22:21 följande:

Har du sugit honom utan att ta i munnen då eller är han helt svältfödd på att bli sugen? Kanske du kan börja med att ta lite sperma på fingret och sen ta det i munnen och svälja ner. Och sen lite mera nästa gång etc, så vänjer du dig lite undan för undan i stället för att låta hela hans stora sats spruta in.

Sen när det gäller att många kvinnor älskar att ta sperman, så tror jag nog att det är många som gör det  utan att gilla sperman så mycket men de älskar att göra det skönt för mannen. Min fru och hennes kompisar pratade om det en gång och det visade sig att det är en i gänget som inte alls suger sin man, och så är det min fru som suger utan att ta i munnen. De övriga suger till utlösning, men av dem sväljer kanske hälften och de andra spottar ut. Någon sa sig gilla och tända på att ta sperman, men de flesta gör det som en del av "helheten". Det är viktigt för deras män och de tycker att det är rimligt att ha det med på repertoaren. Ungefär så uppfattade jag det. Och nej, hon har inte avslöjat vem av väninnorna som inte suger...

Jag suger alltid av honom när vi ses och vi håller på länge, men vi är så inne på att knulla med varandra istället och han vill alltid komma i mig, alltså i vaginan eller i röven, så har aldrig blivit av att jag sugit av tills han kommer mest på grund av att han tycker om de andra hålen för mycket ;p
  • villbusa
    mamman på 30 år skrev 2018-03-14 15:10:58 följande:

Själv föredrar jag att svälja sprerma!

Mm Mm härligt! Så skönt att bli tömd på varje droppe...
Svar på tråden Svälja sperma