Anonym (-) skrev 2018-03-14 22:36:16 följande:
Jag har bara haft en sexpartner i hela mitt liv (varit med min kille i 5 år) och jag är 22 år, bevarat mig på den fronten, så nu vill och ska jag lära mig. Tack för tipsen allihopa.
Har du sugit honom utan att ta i munnen då eller är han helt svältfödd på att bli sugen? Kanske du kan börja med att ta lite sperma på fingret och sen ta det i munnen och svälja ner. Och sen lite mera nästa gång etc, så vänjer du dig lite undan för undan i stället för att låta hela hans stora sats spruta in.
Sen när det gäller att många kvinnor älskar att ta sperman, så tror jag nog att det är många som gör det utan att gilla sperman så mycket men de älskar att göra det skönt för mannen. Min fru och hennes kompisar pratade om det en gång och det visade sig att det är en i gänget som inte alls suger sin man, och så är det min fru som suger utan att ta i munnen. De övriga suger till utlösning, men av dem sväljer kanske hälften och de andra spottar ut. Någon sa sig gilla och tända på att ta sperman, men de flesta gör det som en del av "helheten". Det är viktigt för deras män och de tycker att det är rimligt att ha det med på repertoaren. Ungefär så uppfattade jag det. Och nej, hon har inte avslöjat vem av väninnorna som inte suger...