• Yabo

Är memma gott?

Memma är fantastiskt gott. Memma är mycket godare än glass och hamburgare osv. En efterrätt som man äter på påsken. De som hatar memma borde gå till doktorn eller skaffa glasögon.

Det är från Finland

Nästa tråd: veckans frukt: Banan.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Är memma gott?
  • FuckGoggleAskMe

Jag tycker Memma smakar usch, men en rolig sak här i livet är ju att människor har olika smak. Alla länder har väl någon specialitet som smakar förfärligt.

• sharatec

Personligen tycker jag att det är komplett vedervärdigt, men alla har sin smak.

• Glinda från Oz

Vad har synen med smaksinnet att göra? Mina farföräldrar är från Finland och jag tycker memma är det äckligaste som finns.

• Lilith81

Nej, det är INTE gott!

Jag bokar tid hos optikern och vårdcentralen i morgon av den anledningen , så du kan vara lugn, TS!

• sharatec
    designhippienörd skrev 2018-03-22 01:49:35 följande:

Har aldrig smakat, smakar det som kladdkaka? Såg nyligen att det finns i matbutiken.

Inte i närheten, tyvärr. Skenet bedrar.
  • Anotherone
    sharatec skrev 2018-03-22 03:01:03 följande:

Inte i närheten, tyvärr. Skenet bedrar.

Precis, det ser ut som kladdkakssmet men testa du. Surprise!!
  • EnAnonumius
    Hanky Panky skrev 2018-03-21 23:02:05 följande:
    Har nog råkat få det i munnen någon gång ja. Testade du aldrig att stoppa tårna i munnen som barn?
    Tja jag svettades faktiskt inte om fötterna som barn fast jag var ute dagligen och rörde på mig och härjade runt både högt och lågt. Jag började svettas om fötterna efter puberteten och då var det knappast intressant att stoppa tårna i käften.
    Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Svar på tråden Är memma gott?