• Johnnyorange

Tips till killar som är oskuld

Eftersom det finns en bitterhet hos många killar för att de inte får ligga så ska detta vara en tråd där vi tar upp vad som gör att vissa killar förblir oskuld, och hur de kan ta sig ur denna sits.

Det viktigaste tänker jag är att man inte isolerar sig i hemmet. utan ser till att försöka komma ut på saker där man kommer i kontakt med tjejer. 

Jag är själv en kille som har svårt att attrahera det motsatta könet, jag är dock inte oskuld, men borde ha betydligt mer sexuell erfarenhet med tanke på min ålder. Men eftersom jag blir nervös av sociala möten irl så har jag mest försökt via nätet, men det är stor konkurrens då tjejer verkar bli översvämmade av meddelanden. 

Så jag rekommenderar irl istället.

• Svar på tråden Tips till killar som är oskuld
  • Anonym (C)
    prospicientia skrev 2019-08-27 20:53:38 följande:

Finns det inga dejtingsajter för oerfarna och "oskulder"? 

Och vilka tjejer skulle vara intresserade av såna?
  • Anonym (Profeten)

Här kommer det ultimata tipset till killar som är oskuld.
    Detta är alltså råd nr 1 som man alltid ska följa.
    Alltid.

Om du är oskuld så LJUG om hon frågar. Du säger alltså nej, du är inte oskuld.
    Då grabben, har du halva inne.

• Anonym (Profeten)
    Johnnyorange skrev 2018-04-27 00:02:00 följande:

Jag är själv en kille som har svårt att attrahera det motsatta könet, jag är dock inte oskuld, men borde ha betydligt mer sexuell erfarenhet med tanke på min ålder. Men eftersom jag blir nervös av sociala möten irl så har jag mest försökt via nätet, men det är stor konkurrens då tjejer verkar bli översvämmade av meddelanden. 

Så jag rekommenderar irl istället.

Faktum är att kvinnor blir översvämmade av raggförsök var de än befinner sig. IRL eller nätet.
    Det är ingen dans på rosor att försöka få kontakt med ljuva damer IRL. Många är misstänksamma, har dåliga erfarenheter, och föredrar att umgås med dom de redan känner.
  • prospicientia
    Anonym (C) skrev 2019-08-27 21:28:56 följande:
    Och vilka tjejer skulle vara intresserade av såna?
    Det finns oerfarna tjejer också. 
  • prospicientia

Anledningen till min fråga är att jag är medlem på många grupper på Facebook och jag märker att jag inte helt förstår dem som har erfarenhet av förhållanden och de förstår definitivt inte mig. Vi har ofta helt olika utgångspunkt och måste ständigt anpassa oss till varandra i våra samtal, vilket inte bara är väldigt jobbigt utan också väldigt deprimerande och skamfyllt i längden. Jag är 41.

• Anonym (ångermanlänning)

Jag bor själv där det inte finns många singlar. Men sen har jag inte vad som krävs för att få ett förhållande. Jag försöker istället att leva med att jag alltid kommer att vara singel. Är man 40 då är det kört. 

• Anonym (ångermanlänning)

Jag bor själv där det inte finns många singlar. Men sen har jag inte vad som krävs för att få ett förhållande. Jag försöker istället att leva med att jag alltid kommer att vara singel. Är man 40 då är det kört. 

• jdachan

Jag tror inte på att kvinnor skulle vara intresserad av en "machostil" och invandrare i sig, utan snarare att invandrare i större utsträckning än jantelags-svenskar vågar står upp för sig själva, utstråla självförtroende, visa handlingskraft och inte bry sig så mycket om vad andra tycker om dem.

Att vara "macho" eller "badboy" handlar många gånger i själva verket om att inte låta sig köras över.

• Anonym (Z)
    Anonym (Profeten) skrev 2019-08-27 21:57:38 följande:

Faktum är att kvinnor blir översvämmade av raggförsök var de än befinner sig. IRL eller nätet.

Det är ingen dans på rosor att försöka få kontakt med ljuva damer IRL. Många är misstänksamma, har dåliga erfarenheter, och föredrar att umgås med dom de redan känner.

Nja, håller inte med här. Har träffat ett antal kvinnor IRL.

Ica, Systembolaget,parkeringsplatsen,skidliften
Svar på tråden Tips till killar som är oskuld