Forum Sex & graviditet - Sex & samlevnad
Varje medlem är ansvarig för sina inlägg.
  • kraftig orgasm som leder till bajspluttar vid samlag

Tis 1 maj 2018 19:08 Läst 3911 gånger Totalt 15 svar
    Anonym (hjälp­1)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:08

Hej! Jag googlar och googlar överallt men finner inte något som motsvarar det jag upplever. detta är ju förstås otroligt pinsamt och min partner är helt ok med det och försöker inte göra mig obekväm men jag får panik de ggr de händer. det händer inte varje gång vi haft sex. på 2,5 år så har det skedd en liten olycka ca 3-4 ggr. 2 ganska rett ett år efter vi möttes och nu ät vi snart inne på 3 å4 ilag och vi har en son på 10 mån. men det går inte hänt nått sånt här sedan 1,5 tillbaka så varför händer det nu?

Jag har ingen problemmage och denna problematik fanns innan födsel. jag har starka orgasmer och "trycker" ut har jag hört av tidigare jag förr mött innan jag gick in u ett förhållande och även den jag är med nu vet att jag njuter sjukt mycket när vi har sex och det trycker på så mycket då orgasmerna kan sitta i upp till 1-1,5 minut och komma upp till 5-6 (men gärna flera) kraftiga så jag tappar andan och vi måste stanna upp av all krampande. jag kan få fontänorgasmer och det är som om när man släpper all kontroll där nere och litar på sin partner så bara är det som om man tappar kontrollen av allt och jag känner ju att jag känner mig nödig när jag får orgasm och brukar då gå på toa och komma tillbaka. idag hände det. vi hade sex och när vi var klara då låg två små kannpluttar på lakanet och vätska blandat så det var en stor våt fläck. jag drog av lakanet på en gång och överdraget till övernadrassen då det vart lite brunt igenom. och jag skämdes och han så som vanligt att det gör inget,han blir inte äcklad och det är normalt och så vidare bla bla blaaaa..... men tänk om han egentligen bara säger det för att lugna mig och innerst inne känner sig äcklad? det var inte analsex utan bara vaginalt. vi har haft amalsex kanske 10 ggr och det har bara varit "normalt" sekret som kommit ut en gång annars har han sagt jag varit väldigt "ren" därbak och inte sett något. men detta hände alltså nu idag utav bara vanligt vaginalt sex och som alltid är det en kraftig/flera orgasmer som gör att det händer. jag känner inte när det händer men jag har ju känsel och inte skadade nerver i rumpan. har fött barn med bara två stygn för 10 mån sedan och även där så kommer det ju ut både det ena och det andra ungefär den känslan att du inte känner pga det trycker på på andra ställen. detta är ju förstås genant och jag tacklar detta sämre en min särbo.

har någon annan upplevt samma?! det har ju tack gode gud alla ggr bara hänt med en och samma person. skulle dö om det hade varit med flera Pers och de skulle "prata". :s ....har tur som har en sån kille som älskar mig så mycket och jag litar på honom och jag vet han aldrig skulle säga men jag blir ju liksom äcklad av mig själv och känner mig skammfull och vill ju känna att jag har kontroll över min egen kropp vilket jag inte har då jag ger efter för njutning. han tyckte bara det var bra om det var skönt för mig men han säger bara så för att vara snäll för att han förstår jag tycker det är pinsamt.

• Anonym (ssk)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:13 #1

Du behöver gå till en gynekolog, så där kan du inte ha det!

• Anonym (Skild och gift)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:18 #2

Visst låter det pinsamt men jag skulle tro på din kille till 100% att han inte bryr sig.

Det är inte alla kvinnor som får orgasm och garanterat inte sånna dunder orgasmer som dig.

Försök släppa det och njut av att du har en man som inte bryr sig. Eller jo, han bryr sig (och älskar troligtvis) att du kan få sånna otroliga orgamsmer med dig.

Jag skulle tro att han är kanska stolt över att han kan få dig att komma så hårt!  SkålSolig

• Anonym (hjälp­1) Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:28 #3

he he tack :) ja det är nog sant. :D men fortfarande lite psykiskt när det sker men det är inget jag oroar mig för inför varje samlag eftersom 98% av alla ggr varit olycksfria ????????

• Clark7­3
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:28 #4

Jag tror att många som läser detta blir lite avundsjuka på dig, jag tror verkligen att din kille gillar dina orgasmer även fast det sker liten olycka nån gång.
    Gud va härligt att få ge en kvinna så många orgasmer, å som håller på så länge. mmmmmmm....

• Anonym (hjälp­1) Trådstartaren
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:32 #5

oj emojierna vart frågetecken

• Anonym (Oj)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:33 #6
    Clark73 skrev 2018-05-01 19:28:59 följande:

Jag tror att många som läser detta blir lite avundsjuka på dig, jag tror verkligen att din kille gillar dina orgasmer även fast det sker liten olycka nån gång.

Gud va härligt att få ge en kvinna så många orgasmer, å som håller på så länge. mmmmmmm....

Skulle man bli avundsjuk på någon som ibland skiter ner sig vid orgasm?! Nej du. TS behöver prata med en kunnig gynekolog och undersökas.
  • Tis 1 maj 2018 19:33 #7

Se till att ha bajsat innan så finns det ju inget attdirekt trycka ut? :)

• Anonym (L)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:34 #8

Hade gärna släppt några kaninpluttar i utbyte mot sådan orgasmer!

• Clark7­3
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:34 #9
    Anonym (Oj) skrev 2018-05-01 19:33:17 följande:
    Skulle man bli avundsjuk på någon som ibland skiter ner sig vid orgasm?! Nej du. TS behöver prata med en kunnig gynekolog och undersökas.
    Här är nog en som är lite avensjuk skulle jag tro.
  • Anonym (Oj)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:36 #10

TS, det låter inte normalt att bajsa på sig vid orgasm och jag tycker att du för din egen hälsas skull ska kontakta din närmaste kvinnoklinik. Jag får också många (5-6 st är standard, ibland fler) och kraftiga orgasmer men har aldrig någonsin ena varit nära att bajsa på mig av dem. (Och då har jag även en förlossningsskada bakåt mot ändtarmen.)

• Anonym (Bak)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:52 #11

Påminner om när jag kommer ifall jag har något instoppat där bak så brukar det alltid "flyga ut"! Te.x. en buttplug. Nästan omöjligt att få den att stanna inne under orgasm. Funderar om det skulle hjälpa? Om du har nån riktigt stor plugg så? El kanske den bara förvärrar det??

Annars kör lavemang innan ^^

• Anonym (Oj)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 19:59 #12
    Clark73 skrev 2018-05-01 19:34:35 följande:

Här är nog en som är lite avensjuk skulle jag tro.

Vilken udda tolkning. Om du läser mitt andra inlägg så set du att jag inte har några som helst problem på orgasmfronten och då helt utan "kaninpluttar". TS bör kolla med läkare och utesluta att det är något som bör åtgärdas.
  • Anonym (n)
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 20:10 #13

Om man har  analsex blir ringmuskeln uttänjd och fungerar inte som den ska. vaginan är töjbar men inte ringmuskeln till analen.

• Clark7­3
    Visa endast
    Tis 1 maj 2018 20:19 #14
    Anonym (Oj) skrev 2018-05-01 19:59:35 följande:
    Vilken udda tolkning. Om du läser mitt andra inlägg så set du att jag inte har några som helst problem på orgasmfronten och då helt utan "kaninpluttar". TS bör kolla med läkare och utesluta att det är något som bör åtgärdas.
    Jag kunde inte se det när jag la upp mitt, men lycko dig å den som får ge dig orgasm....
  • Anonym (Kvinn­a 26)
    Visa endast
    Ons 2 maj 2018 12:45 #15
    Anonym (hjälp1) skrev 2018-05-01 19:08:42 följande:

Hej! Jag googlar och googlar överallt men finner inte något som motsvarar det jag upplever. detta är ju förstås otroligt pinsamt och min partner är helt ok med det och försöker inte göra mig obekväm men jag får panik de ggr de händer. det händer inte varje gång vi haft sex. på 2,5 år så har det skedd en liten olycka ca 3-4 ggr. 2 ganska rett ett år efter vi möttes och nu ät vi snart inne på 3 å4 ilag och vi har en son på 10 mån. men det går inte hänt nått sånt här sedan 1,5 tillbaka så varför händer det nu?

Jag har ingen problemmage och denna problematik fanns innan födsel. jag har starka orgasmer och "trycker" ut har jag hört av tidigare jag förr mött innan jag gick in u ett förhållande och även den jag är med nu vet att jag njuter sjukt mycket när vi har sex och det trycker på så mycket då orgasmerna kan sitta i upp till 1-1,5 minut och komma upp till 5-6 (men gärna flera) kraftiga så jag tappar andan och vi måste stanna upp av all krampande. jag kan få fontänorgasmer och det är som om när man släpper all kontroll där nere och litar på sin partner så bara är det som om man tappar kontrollen av allt och jag känner ju att jag känner mig nödig när jag får orgasm och brukar då gå på toa och komma tillbaka. idag hände det. vi hade sex och när vi var klara då låg två små kannpluttar på lakanet och vätska blandat så det var en stor våt fläck. jag drog av lakanet på en gång och överdraget till övernadrassen då det vart lite brunt igenom. och jag skämdes och han så som vanligt att det gör inget,han blir inte äcklad och det är normalt och så vidare bla bla blaaaa..... men tänk om han egentligen bara säger det för att lugna mig och innerst inne känner sig äcklad? det var inte analsex utan bara vaginalt. vi har haft amalsex kanske 10 ggr och det har bara varit "normalt" sekret som kommit ut en gång annars har han sagt jag varit väldigt "ren" därbak och inte sett något. men detta hände alltså nu idag utav bara vanligt vaginalt sex och som alltid är det en kraftig/flera orgasmer som gör att det händer. jag känner inte när det händer men jag har ju känsel och inte skadade nerver i rumpan. har fött barn med bara två stygn för 10 mån sedan och även där så kommer det ju ut både det ena och det andra ungefär den känslan att du inte känner pga det trycker på på andra ställen. detta är ju förstås genant och jag tacklar detta sämre en min särbo.

har någon annan upplevt samma?! det har ju tack gode gud alla ggr bara hänt med en och samma person. skulle dö om det hade varit med flera Pers och de skulle "prata". :s ....har tur som har en sån kille som älskar mig så mycket och jag litar på honom och jag vet han aldrig skulle säga men jag blir ju liksom äcklad av mig själv och känner mig skammfull och vill ju känna att jag har kontroll över min egen kropp vilket jag inte har då jag ger efter för njutning. han tyckte bara det var bra om det var skönt för mig men han säger bara så för att vara snäll för att han förstår jag tycker det är pinsamt.

Musklerna sitter ihop.Jag

har fisit flera gånger när jag fått rejäl orgasm. Det känns ju lite pinsamt ur min synvinkel men mannen brydde sig inte alls. Om du tycket det känns väldigt jobbigt för dig kan du göra följande: drick inte kolsyra.Försök pressa ut eventuellt bajs/fis på toa innan sexakten.
Logga in
Bli medlem
Medlemsregistreringen är tillsvidare avstängd mellan 00:00 och 07:00. Vänligen återkom senare.

Innehåll

Innehåll

Svara i tråden...

Innehåll