BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Alltså denna väntan.. BIM 9/6 och känner absolut ingenting.. helt inställd på att mensen ska komma.. försöker hitta på saker i vardagen men alla tankar hamnar liksom tillbaka till hetsen runt ett plus.
5:e försöket för oss denna månad men kommer fortsätta försöka. Men det tär på en alltså..
Gravtesten kommer förhoppningsvis i morgon med posten men hoppas inte på mycket :(
Grattis till alla andra som plusat och heja er som ännu ska få sitt <3
Hur lång tid efter äl kommer mensen?
Tog ett digitalt test nu som visade ett fint plus!! Hade inga symtom alls förutom väldigt hungrig och mer kissenödig än vanligt!
Tog ett digitalt test nu som visade ett fint plus!! Hade inga symtom alls förutom väldigt hungrig och mer kissenödig än vanligt!
Stort Grattis till er som nyss plussat!
Har bim på fredag. Testade mig igår eftermiddag med CB. Resultatet såg först helt negativt ut men sen tyckte jag att det fanns en extremt ljus antydan till linje. Testade imorse med rfsu "testa tidigt ". Negativt resultat. Får se hur det utvecklas... Ska testa igen imorgon bitti tror jag.
Beklagar :( hoppas att allt ser bra ut o att ni får bättre lycka nästa gång!

BIM lista juni
2/6 - Linsen8808
3/6 - Lilly2015, sycamore
4/6 - Issari, maria1992
5/6 - Jagvetdåinte, E88
6/6 - 1995lj, johannastroberg
7/6 - Sophie_A
8/6 - Nicciz, Lo, Elsaida, Nizza
9/6 - AllaGodaTingÄrTre, Hepphopp, Verkliga, sommarkänslor, Smulis87
11/6 josssssaaaaan, kakan0, soffipropp1987
12/6 - Anny1, Blåstjärna
13/6 - Månflicka, niiskuneiti, Bumblebeez, mindran
14/6 EmmalinneaS, Systeryster33, zeon
15/6 - josefinkl, Linalin, babytjejen, snorpan91, SL180, lyckligast80
16/6 - Ejjami
17/6 - Jagerika , nist
18/6 - Zandylina
20/6 ettlitetsyskon, FrökenUtter, smultronbär
21/6 IBS,penelope81, FGK
22/6 Lunalove
26/6 sommar15, Go o gla, Phineas, Iväntanpåtrean
27/6 Camilllla, Lilly2015
PLUS-lista
27/5 bluegrass
28/5 Milian03
1/6 Em88 (bim-3)
2/6 lottch3n (bim-2)
Hej tänkte jag kanske kunde få vara med här.
BMI 20/6
Jag har hittat tillbaka efter ett uppehåll på många år. Nu är jag förlovad och bebisverkstan är i full gång. officiellt har vi försökt i ett år men har inte använd skydd på vår två år tillsammans. innan dess har jag försökt under 9 år att bli gravid. Har varit på läkarbesök och allt ser bra ut. positivt ägglossningstest idag och nu återstår den oändliga väntan innan man kan testa.