• Jagvetdåinte

BIM juni 2018

Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3

• Svar på tråden BIM juni 2018
  • anny1
    Nicciz skrev 2018-06-05 07:24:10 följande:

Positivt!

Verkliga skrev 2018-06-05 06:48:38 följande:

Ser absolut något, verkar hoppfullt! :)

Phines92 skrev 2018-06-05 06:35:57 följande:

Jag ser något!!

Tack för att ni tog er tid att titta :)

Åttonde försöket så vi håller våra tummar här hemma att det lyckas denna gång!
  • Thorax
    Verkliga skrev 2018-06-05 06:52:16 följande:
    Kan ju vara för tidigt bara :) håller tummarna. Jag var så otroligt sugen på clementiner sist, och i vanliga fall avskyr jag dom hahaha
    1995lj skrev 2018-06-05 07:06:14 följande:
    Stort grattis! Vad kul ju
  • MaalinJ
    Nicciz skrev 2018-06-04 15:17:08 följande:

Hej! Jag skulle säga antingen nidblödning eller början på mens. Det är svårt att veta tyvärr. Vänta och se!

Tuse tack för ditt svar! Vi körde också med digitala tester en månad, synd dom är så jävla dyra! Men då fick jag först ta apotekets vanliga å testa varje dag å när jag sen tyckte att sträcket där blev starkt började jag med dom digitala. Den månaden körde vi också på som fan. Ca 3 dagar innan, sen typ dagen innan å när dom digitala gav utslag så gjorde vi morgon å kväll i 3-4 dagar. Sen väntade vi någon dag å sen gjorde vi igen. Dom digitala visade bara blinkande gubbe för oss men gav oss aldrig fast gubbe. Tror jag testade 8 dagar men den bara fortsatte. Min man sa dock under den perioden att det kändes som att det blev för mycket mys för han visste inte ens om det kom något tillslut, kändes bara som luft för honom.

Vita flytningar får jag också vid äl å strax innan mens. Men min kropp har varit väldigt ostabil dom senaste månaderna så vissa symtom jag har stämmer liksom inte alls. Blir helt snurrig i huvudet. Men jag hoppas att det blir bättre nu.

Vi har två barn sen innan. Sonen blev jag oplanerat gravid med och dottern blev jag gravid med på första försöker utan tester. Så jag trodde ju inte att det skulle bli så här för oss den här gången.

Har ni barn sedan innan?

Vi skulle höra av oss till kliniken efter ett halvår så vi får göra det. Dock så trodde dom på min vc att vi inte skulle få spec mycket hjälp eftersom vi har två barn redan? Då får vi betala för alla undersökningar å sånt själv?
  • Verkliga
    1995lj skrev 2018-06-05 07:06:14 följande:

Hej alla! Jag plussade precis!! Kan inte tro att det är sant än!! Igår tog jag ett digitalt och fick Inte gravid men idag med morgonurin på bim-1 gravid 1-2 veckor !! De symtomen jag har haft är otroligt känsligare i humöret vita tjocka flytningar ibland som jag inte har annars och illamående! Jag trodde verkligen inte jag var gravid för har tagit många negativa test innan detta.. med detta vill jag bara säga att ni som tror detsamma tänk på det kan vara för tidigt att testa bara .. lycka till <3

Stort grattis!! Och tack för påminnelsen, det behövs alltid!
  • Verkliga
    Thorax skrev 2018-06-05 09:08:49 följande:

Kan ju vara för tidigt bara :) håller tummarna. Jag var så otroligt sugen på clementiner sist, och i vanliga fall avskyr jag dom hahahaStort grattis! Vad kul ju

Ja man är ju så nyfiken av sig tyvärr..! :) Det är så konstigt sånt där, är världens godisgris egentligen men plötsligt vid förra graviditeten var det som att kroppen bara ville ha nyttigare alternativ!
  • Lilly2015
    maria1992 skrev 2018-06-05 09:05:45 följande:

Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(

Men vad sjukt?! Det såg verkligen positivt ut igår. Sjönk tempen också?
  • Thorax
    Verkliga skrev 2018-06-05 09:33:59 följande:

Ja man är ju så nyfiken av sig tyvärr..! :) Det är så konstigt sånt där, är världens godisgris egentligen men plötsligt vid förra graviditeten var det som att kroppen bara ville ha nyttigare alternativ!

Precis som här också :D

Älskar allt gotte men sen var det clementiner och fruktsallad jag föredrog framför godis :D
  • Sommar15

Grattis till fler plus!

Idag började jag äntligen äl-testa, så skönt att kunna GÖRA något liksom... tror äl är om en vecka ca men vill inte missa den :)

• Elsaida

Tjejer, hjälp mig, ser ni något här?

Känns som att jag börjar bli tokig..... äl+9 eller 10.

Svar på tråden BIM juni 2018