BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(
Positivt!
Ser absolut något, verkar hoppfullt! :)
Jag ser något!!
Hej! Jag skulle säga antingen nidblödning eller början på mens. Det är svårt att veta tyvärr. Vänta och se!
Hej alla! Jag plussade precis!! Kan inte tro att det är sant än!! Igår tog jag ett digitalt och fick Inte gravid men idag med morgonurin på bim-1 gravid 1-2 veckor !! De symtomen jag har haft är otroligt känsligare i humöret vita tjocka flytningar ibland som jag inte har annars och illamående! Jag trodde verkligen inte jag var gravid för har tagit många negativa test innan detta.. med detta vill jag bara säga att ni som tror detsamma tänk på det kan vara för tidigt att testa bara .. lycka till <3
Kan ju vara för tidigt bara :) håller tummarna. Jag var så otroligt sugen på clementiner sist, och i vanliga fall avskyr jag dom hahahaStort grattis! Vad kul ju
Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(
Ja man är ju så nyfiken av sig tyvärr..! :) Det är så konstigt sånt där, är världens godisgris egentligen men plötsligt vid förra graviditeten var det som att kroppen bara ville ha nyttigare alternativ!
Grattis till fler plus!
Idag började jag äntligen äl-testa, så skönt att kunna GÖRA något liksom... tror äl är om en vecka ca men vill inte missa den :)
Tjejer, hjälp mig, ser ni något här?
Känns som att jag börjar bli tokig..... äl+9 eller 10.