BIM juni 2018
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Skapar en ny tråd då jag ej hittade en juni-tråd. Ger upp maj nu pga rejäl tempdipp bim-1, spottings och känningar i magen om att mensen är på g. Nu håller vi som inte lyckats i maj tummarna för att juni är vår månad ;) <3
Vad tror ni? ÄL+10 idag.
Hej alla! Jag plussade precis!! Kan inte tro att det är sant än!! Igår tog jag ett digitalt och fick Inte gravid men idag med morgonurin på bim-1 gravid 1-2 veckor !! De symtomen jag har haft är otroligt känsligare i humöret vita tjocka flytningar ibland som jag inte har annars och illamående! Jag trodde verkligen inte jag var gravid för har tagit många negativa test innan detta.. med detta vill jag bara säga att ni som tror detsamma tänk på det kan vara för tidigt att testa bara .. lycka till <3
Hoppar in här. Har BIM den 21/6. Hade missfall den 23/5, men det var som vanlig mest och kroppen tog nästan ingen stryk alls denna gången som förra (1/4). Vi tänker försöka denna gången också, väntar på svar från läkare då de tagit prover på mig för att se så sköldkörteln funkar och hur mina blodväden är. Men undertonen så tänker jag att vi lika bra kan fortsätta försöka :)
Tjejer, hjälp mig, ser ni något här?
Känns som att jag börjar bli tokig..... äl+9 eller 10.
Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(
Jag ser tyvärr inget. :( (jag är ganska kass på att se också, så hoppas för din skull att jag ser fel)
Tjejer, tyvärr kom mensen idag.. vilket skit. Kram :(
Alltså denna väntan.. BIM 9/6 och känner absolut ingenting.. helt inställd på att mensen ska komma.. försöker hitta på saker i vardagen men alla tankar hamnar liksom tillbaka till hetsen runt ett plus.
5:e försöket för oss denna månad men kommer fortsätta försöka. Men det tär på en alltså..
Gravtesten kommer förhoppningsvis i morgon med posten men hoppas inte på mycket :(
Grattis till alla andra som plusat och heja er som ännu ska få sitt <3
Kollar in här!
ÄL 4/6... Bim 18/6....
Alltså denna väntan.. BIM 9/6 och känner absolut ingenting.. helt inställd på att mensen ska komma.. försöker hitta på saker i vardagen men alla tankar hamnar liksom tillbaka till hetsen runt ett plus.
5:e försöket för oss denna månad men kommer fortsätta försöka. Men det tär på en alltså..
Gravtesten kommer förhoppningsvis i morgon med posten men hoppas inte på mycket :(
Grattis till alla andra som plusat och heja er som ännu ska få sitt <3