Han älskar mig inte längre.....
Svara ärligt nu. Tror ni att han seriöst funderar på sina känslor för mig och rent allmänt som han sa att han skulle och behövde?
Eller tror ni att han helt enkelt har gått vidare och skiter i mig fullständigt?
Om det är de sistnämnda han nu har gjort är han en riktig skitstövel som inte ens hör av sig till mig.
Vet bara av egen erfarenhet att om jag är tveksam på mina känslor för någon, så går det bara åt ett håll - bort. Har känslorna eller lusten försvunnit kommer de aldrig tillbaka.
Att ta en paus är lika med att göra slut på ett långsamt sätt, skulle ALDRIG acceptera en paus med någon.
Även om det är tufft så tror jag det bästa du kan göra är att acceptera att det är slut, att han inte kommer tillbaka.
Att sväva i ovisshet är vidrigt, jag skulle 1000 ggr hellre ringa honom och höra honom säga att det är slut än att sitta och vänta.
Och en kille som gör som din gör skulle man ju bara ruttna på, är klar med snubbar som aldrig kan bestämma sig, som är otydliga, glidande och framförallt fega. Avtändande.