Han älskar mig inte längre.....
Men hur ska man kunna veta varför han agerar som han gör eller hur han tänker?
Att TS inte svarar dig kan kanske bero på att du använder en väldigt hård ton emellanåt.
Och det kanske inte heller är det bästa tillvägagångssättet alla gånger.
Jag har flera gånger försökt ge TS rådet att inte kontakta sitt ex utan försöka gå vidare.
Men det verkar du ha missat.
Och varför ger du dig på enbart mig när det är flera andra som skrivit samma saker som jag?
Jag tror inte man tjänar någonting på att fokusera och spekulera i vad HAN gör eller hur HAN tänker eller vad HAN borde fatta eller inte.
Han ville inte fortsätta relationen, thats it. Det är det enda vi vet och det enda TS behöver veta.
Jag tror man ska rikta blicken mot sig själv istället. Fundera över varför man reagerar så starkt på en förlust, vad väcker det för reaktioner i en (ja, saknad, men gräv ännu djupare i frågan), varför är det så viktigt att höra honom säga att det är slut, varför kan jag inte fatta det beslutet själv osv.
Våga ställa alla dessa varför till sig själv. Det är tufft, men jag tror man tjänar på det i längden. Frågetecknen rätar ut sig.
Fokusera på sina egna tankar och känslor och hur man kan acceptera verkligheten istället för att kämpa emot den, och vad det egentligen innebär. Det tror jag på.