Han älskar mig inte längre.....
Vi människor brukar vara rädda för förändringar. Han hade ändå någon form av trygghet i dig som han antagligen fortfarande vill ha kvar men ändå inte. Det är bekvämt för honom att kunna ha dig på bägge sidorna, det värsta är väl om han vill göra ett nytt försök pga trygghet och vara kvar i sina gamla mönster men inser att nä, det är fortfarande inte rätt med dig. Då känner han sig liksom mer säker och du mer sårad. När han gjorde slut förändras hans livsmönster, det visste han innan men när han väl var där blev det kanske obekvämt. Något han inte hade riktigt föreställt sig, eftersom han vet att du har så starka känslor för honom vet han också att du hänger dig kvar. Speciellt om du hör av dig ofta. Det gör att han kan ta fram sin gamla trygghet i dig när han känner för det. Mer ofta i början för att senare dala ut.
Det värsta är veliga människor som vill ha kakan och äta den samtidigt. Såna människor orkar jag inte ha i mitt liv. När jag gjorde slut med mitt ex visste jag att det var rätt. Jag var redo för förändringar oavsett vilka. Vi hördes inte alls av efter avbrottet, bara angående när han skulle hämta sina saker, då la jag allt på utsidan så fick han hämta dem utan att vi träffades. Han blev nog lite tagen på sängen, men sexet var uteblivit länge då jag inte ville pga känslornaoch attraktion. Jag kämpade i ett år och bråkade med dom men till sista skrek min kropp stopp. Han var nog väldigt sårad men jag var tydlig med att det är slut, ingen funderingtid, inget försöka igen och jag berättade att jag var säker. Berättade om attraktionen, sexet, min inre strid.
Att vela med känslorna är inte kärlek, det är egoism att ha kvar en säker trygghet anser jag då killar som velat med mig faktiskt inte vill ha mig för kärlek utan annat. I mitt nuvarande förhållande är det riktg kärlek känner jag, vi har inte velat med känslorna, men han har ett hetsigt humör jag var redo att lämna honom för om han inte gjorde något åt det. Eftersom det fanns mycket kärlek mellan oss gjorde han som jag sa med att söka hjälp, prata med mig varför han blir arg, prata med mig innan han explodera och aldrig dölja något. Nu är det mycket bättre med humöret och han mår bättre, dvs han kämpade för oss och jag från mitt håll att hantera och hjälpa honom. Sa alltid när jag blev besviken och när han anterade sin ilska bra.
Jag reagerade som dig när mitt första förhållanden tog slut då jag blev dumpad. Skillnaden var att han aldrig gav mig falska förhoppningar utan rakt av, det är slut, jag älskar inte dig, snälla sluta höra av dig för du kommer inte få mer svar. Visst, jag hörde av mig, men som han sa, jag fick inga svar. Jag tackar honom för detta. Det behövs inte mer förklaring än att kärleken är borta. Det ditt "ex" gör är riktigt elakt. Gör dig själv en tjänst, blocka och glöm. Va stark nu.
Han ger mig falska förhoppningar. Jag sitter ju och väntar och tror något. Han hade aldrig behövt säga att han behöver fundera på sina känslor. Han kunde ha hållt det inom sig där och då åå fredagen när han dumpade mig.
Jag tror och vet att han har gått vidare! Men det har inte jag! Jag sitter och tror något dp han tydligt sa att han måste fundera på sina känslor!
Han är en feg jävel och förstör för mig. Han kunde ha avslutat när han hade chansen! Men nej då skulle han snacka om sina jävla känslor! Jäkla snubbe!!!