Voltaire skrev 2018-06-08 10:40:57 följande:
Du kommer förstå den dagen du själv tappar känslor för någon, du måste förstå att detta är helt naturligt och inget man gör med ont uppsåt. Det ni haft finns inte längre, då kan man ju inte heller bara fortsätta som innan, det måste du förstå.
Jag tror att en av anledningarna till att han vill ha space är att han vet hur svårt du har att acceptera det hela och han vill inte ha dåligt samvete, vilket han absolut inte ska ha heller.
Det är dags för dig att ta dig i kragen, piffa till dig, ta på dig din finaste sommarklänning och gå ut och ha skoj med dina vänner i helgen. Du måste helt enkelt bryta ditt ältande mönster och tvinga dig till att ha kul. Ett råd är att vara lite återhållsam med alkoholen dock, det sista du vill ha är jobbig bakfylleångest när du redan mår dåligt.
Han har funderat nu i 2 och en halv vecka. Hur länge ska man fundera egentligen?
Tycker ändå att han borde någon gång höra av sig till mig. Då han sagt att han ville fundera måste han väl ändå fatta att jag sitter och väntar? Därför tycker jag han borde höra av sig och ändå säga nåt, fråga hur jag mår, iaf nåt.