Han älskar mig inte längre.....
Jag förstår det. Det är jobbigt.
Men försök låta bli att ringa eller sms:a honom. Du vet ju själv att du bara lär bli ännu mer ledsen då.
Sen så har han ju hunnit få fundera ett tag.
Varför han nu behövde göra det.
Älskar man någon så vet man det. Det är inget man behöver fundera på.
Redan där så känns det som att det inte skulle bli bra om ni blev ett par igen.
Kanske blev han besviken när han fått veta att du inte ville följa med honom till Australien.
Jag vet inte om han hade tänkt flytta dit eller bara åka på en resa?
Men det är ju hur som helst något man pratar om innan.
Ja,gå ut en sväng.
Ut i skogen och skrik och gråt eller vad som helst.
Du kan nog behöva det.
Jag kommer inte smsa eller ringa honom. Jag vill att han ska kontakta mig men jag vill inte han ska kontakta mig om han inte vill säga det jag vill höra.
Ja han har funderat ett tag nu, i snart 4 veckor. Jag har ingen aning om han funderar fortfarande eller om han helt enkelt har gått vidare. Vad tror du? Om det är det sistnämnda tycker jag det är dålig stil att han inte hör av sig till mig.
Jag ville/vill följa med till Australien. Tanken han har haft är att åka dit och typ bosätta sig där. Han har nämnt det ett flertal gånger för mig. Jag har sagt vad coolt, häftig grej. Men jag har aldrig sagt att jag inte vill eller att jag vill följa med.
Så att han tryckte upp i mitt ansikte att jag INTE vill följa med till Australien tycker jag bara var oschysst av honom. Verkligen taskigt att ens säga en sån sak när vi aldrig någonsin har pratat om framtiden tillsammans. När han inte ens har frågat om jag vill följa med. Speciellt taskigt att säga en sån sak när han precis gör slut med mig, som om han inte visste vad han skulle säga när han såg mig så ledsen...
Jag tog en tur ut i skogen. Gick ute i en timme. Kändes OK...