molly50 skrev 2018-05-22 10:59:56 följande:
Det som är bäst för dig är att inte höra av dig till honom alls.
Även om det är svårt.
Du kommer inte att må bättre om du fortsätter kontakta honom. Snarare tvärtom.
Se det som så att om han verkligen vill ha dig tillbaka så kommer han att höra av sig.
Men eftersom han säger att han inte vet vad han vill så ska du nog inte ha så stora förhoppningar.
Det låter mer som något han säger för att han inte vågar göra slut rakt av.
Så det bästa för dig är att försöka släppa och gå vidare. Även om det är svårt.
Han får dig ju bara att må dåligt.
Och även om ni skulle bli tillsammans igen så är det inte alls säkert att det kommer att bli detsamma mellan er igen som det var innan.
Man bygger lätt upp luftslott när man är ledsen och sårad och fortfarande saknar den man blivit lämnad av.
Och det är vad jag tror att du gör.
Idag smsa jag honom och ringde. Jag frågade vad gör du ikväll. Tidigare i veckan hade jag skrivit och undrat om jag kan ringa honom i helgen för jag måste verkligen prata.
Han har varken svarat på mitt sms eller svarat i tele. Jag vill verkligen prata med honom. Jag vill säga till honom att jag inte orkar mer. Jag vill säga att det ska vara slut mellan oss.
FÖr det vi sa till varandra när vi sågs var att han skulle få sitt space. Men jag vill inte hålla på med något space. Jag vill säga till honom att jag är matt, jag orkar inte mer, detta tar all min energi. Jag vill inte längre vänta på honom. Jag vill släppa honom och glömma.
Ska jag smsa honom imorgon om han inte svarar? Och att inte kontakta honom alls även om han ignorerar är inget alternativ. För det handlar om att JAG måate få ett avslut från min sida. JAG måste säga till honom att jag inte vill något mer, aldrig någonsin.
SÅ att han ignorerar mig tycker jag är bara en dålig stil. När jag tydligt har markerat att jag ville prata med honom....