• Steffqw

Han älskar mig inte längre.....

molly50 skrev 2018-05-28 10:17:03 följande:

Jag hade inte hört av mig alls.

I alla fall inte förrän jag kände mig redo för det.

Jag försöker vara stark men mår så jävla dåligt! Vad ska jag ta mig till? Hur ska jag låta bli att kontakta honom??
  • Steffqw
    Anonym (Kundevartjag) skrev 2018-05-28 13:17:47 följande:

Men du, även om du SKULLE börja övertala honom så kommer han inte gå på din övertalning ifall han själv är säker på sin sak. Förstår du hur jag menar? Jag menar att egentligen spelar det inte någon roll om du hamnar i en situation och inte klarar av att inte försöka övertala honom, då är ju han ändå inte säker på det han avslutat. Å då får du ju se det också. äh det blev svårt o förklara :P

Det sjuka är att han tydligt sa när hanjag dumpade mig att det är bäst så här, du kommer förstå det senare. Han har själv varit i samma sits som mig och det görgör bara ont art försöka

Sen några dagar senare säger han att han vill fundera på sina känslor för vi har något fint. Han vill inte bara kasta bort det.

Det är som han säger emot sig själv lite. Och taskigt att göra så mot mig när han själv har varit där och vet hur dåligt man mår!!
  • Steffqw
    Anonym (Kundevartjag) skrev 2018-05-28 15:40:34 följande:

Ojdå, ja då har ju han tydligt fått lite kalla fötter såsom jag tänkte. Dock, inte för att vara hård mot dig men, så kan jag tänka mig att man lätt kan få det efter att man dumpat någon, tankar kring om jag gjorde rätt nu eller inte. Tror det kallas separationsångest.

Men jag tycker absolut att det är värt att ifrågasätta han igen nu då han sagt så, men få inte för stora förhoppningar än

Just nu orkar jag inte ifrågasätta. Han får komma till mig. Är så matt å energilös...
  • Steffqw

Ojdå, ja då har ju han tydligt fått lite kalla fötter såsom jag tänkte. Dock, inte för att vara hård mot dig men, så kan jag tänka mig att man lätt kan få det efter att man dumpat någon, tankar kring om jag gjorde rätt nu eller inte. Tror det kallas separationsångest.

Men jag tycker absolut att det är värt att ifrågasätta han igen nu då han sagt så, men få inte för stora förhoppningar än

Just nu orkar jag inte ifrågasätta. Han får komma till mig. Är så matt å energilös...
  • Steffqw

• Steffqw

För jag sla väl ändå inte fråga honom nåt mer? Fast han sa så??!!
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-05-28 17:06:18 följande:
    Jag tycker du ska låta honom vara nu.
    Han leker ju med dina känslor när han säger sådana saker.
    Och det är inte juste.
    Man får lite känslan av att han inte vågar säga rakt ut att han vill att det ska vara slut utan säger bara så för att slippa såra dig.
    Och det är fegt.
    JAG vet att han inte är ett dugg schysst mot mig. Det är så taskigt att göra så, säga en sak och sedan något annat. När han själv varit med om samma sak. Han frågar inte ens hur jag mår!

Jag körde kickboxning idag, för stunden tänkte jag inte alls på honom. Men nu sitter jag här och vill bara ringa honom. Fråga hur han mår osv osv...

hjälp mig vad ska jag ta mig till??? :(
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-05-28 16:54:45 följande:
    Som jag skrev tidigare. Försök sysselsätta dig med något du tycker är roligt.
    Hitta på något med en kompis.
    Vad som helst som får dig att skingra tankarna en stund.
    Jag ska verkligen försöka låta bli att kontakta honom. Jag ska verkligen kämpa! Men jag kommer ändå sätta ett datum. Ett datum då jag ska ringa honom och be om att få min nyckel. Ett datum då jag ska fråga honom hur han mår. Jag sötter det från och med idag och två veckor framåt.

FÖrhoppningsvis mår jag bättre då och är mer stabil...
  • Steffqw
    molly50 skrev 2018-05-28 17:06:18 följande:

Jag tycker du ska låta honom vara nu.

Han leker ju med dina känslor när han säger sådana saker.

Och det är inte juste.

Man får lite känslan av att han inte vågar säga rakt ut att han vill att det ska vara slut utan säger bara så för att slippa såra dig.

Och det är fegt.

På ett sätt viöl jag kontakta honom för att säga att det är.slut och höra pm han har funderat klart på sina känslor. För det känns som jag fortfarande lever på att han sla ta.mig tillbaka.

På ett annat sätt vill jag inte kontakta honom alls.då habn har visat sidor jag inte trodde fanns. Han är.respektlös, leker med mina känslor och får.mig att.må så dåligt.

Så.antingen kontakta honom när jag möjligtvis är mer stabil och säga tack och hej. Eller bara låta det vara och hoppas att jag slutar leva på förhoppningar, att de typ dka rinna ut. För precis bu tror jag faktiskt att jag lever på förhoppningar....
  • Steffqw
    Voltaire skrev 2018-05-29 10:37:56 följande:

Jag tycker inte han leker med dina känslor, han har gjort slut då han sagt att han inte älskar dig längre. Bara för att du har svårt att acceptera det, så innebär inte det att han är elak. Jag tolkar hans beteende som att han tycker om dig och bryr sig om dig och därför har lite separationsångest.

Jag säger detta i all välmening TS, absolut inte för att vara dum på något sätt, men ibland måste man höra den hårda sanningen. Hade du varit någon av mina bästa vänner så hade jag sagt: Nu får du skärpa dig, hela ditt liv kretsar kring denna personen och du är helt desperat. Gråt ut, ta dig i kragen och gå vidare. Inse att det är slut och att det inte kommer bli ni igen. Det finns många andra potentiella partners där ute och du kommer hitta någon du också.

Så nej du ska inte sätta någon deadline, nej du ska inte prata ut någon mer gång. Du ska ta bort honom från sociala medier, radera hans nummer. Blicka inte bakåt på hur ni hade det eller hur det kunde ha blivit. Blicka bara framåt. Ju snabbare du inser detta och släpper taget, desto snabbare kommer du läka och gå vidare.

Kram på dig

Tack för dina ord. Tror jag behöver det som mest just nu. Jaf är deperat hur ska jag låta bli att kontakta när jag saknar honom sp mycket!!!

Ändå måste vi kobtakta varandra på nåt sätt då vi har varandras nycklar....
Svar på tråden Han älskar mig inte längre.....