Han älskar mig inte längre.....
Jag hade inte hört av mig alls.
I alla fall inte förrän jag kände mig redo för det.
Jag hade inte hört av mig alls.
I alla fall inte förrän jag kände mig redo för det.
Men du, även om du SKULLE börja övertala honom så kommer han inte gå på din övertalning ifall han själv är säker på sin sak. Förstår du hur jag menar? Jag menar att egentligen spelar det inte någon roll om du hamnar i en situation och inte klarar av att inte försöka övertala honom, då är ju han ändå inte säker på det han avslutat. Å då får du ju se det också. äh det blev svårt o förklara :P
Ojdå, ja då har ju han tydligt fått lite kalla fötter såsom jag tänkte. Dock, inte för att vara hård mot dig men, så kan jag tänka mig att man lätt kan få det efter att man dumpat någon, tankar kring om jag gjorde rätt nu eller inte. Tror det kallas separationsångest.
Men jag tycker absolut att det är värt att ifrågasätta han igen nu då han sagt så, men få inte för stora förhoppningar än
Ojdå, ja då har ju han tydligt fått lite kalla fötter såsom jag tänkte. Dock, inte för att vara hård mot dig men, så kan jag tänka mig att man lätt kan få det efter att man dumpat någon, tankar kring om jag gjorde rätt nu eller inte. Tror det kallas separationsångest.
Men jag tycker absolut att det är värt att ifrågasätta han igen nu då han sagt så, men få inte för stora förhoppningar än
Jag tycker du ska låta honom vara nu.
Han leker ju med dina känslor när han säger sådana saker.
Och det är inte juste.
Man får lite känslan av att han inte vågar säga rakt ut att han vill att det ska vara slut utan säger bara så för att slippa såra dig.
Och det är fegt.
Jag tycker inte han leker med dina känslor, han har gjort slut då han sagt att han inte älskar dig längre. Bara för att du har svårt att acceptera det, så innebär inte det att han är elak. Jag tolkar hans beteende som att han tycker om dig och bryr sig om dig och därför har lite separationsångest.
Jag säger detta i all välmening TS, absolut inte för att vara dum på något sätt, men ibland måste man höra den hårda sanningen. Hade du varit någon av mina bästa vänner så hade jag sagt: Nu får du skärpa dig, hela ditt liv kretsar kring denna personen och du är helt desperat. Gråt ut, ta dig i kragen och gå vidare. Inse att det är slut och att det inte kommer bli ni igen. Det finns många andra potentiella partners där ute och du kommer hitta någon du också.
Så nej du ska inte sätta någon deadline, nej du ska inte prata ut någon mer gång. Du ska ta bort honom från sociala medier, radera hans nummer. Blicka inte bakåt på hur ni hade det eller hur det kunde ha blivit. Blicka bara framåt. Ju snabbare du inser detta och släpper taget, desto snabbare kommer du läka och gå vidare.
Kram på dig