Längtar efter en bebis skrev 2018-05-23 23:53:17 följande:
Haha men du kanske är gravid dåh vem vet hihi , aah okej så detta är 3 barnen som ni vill ha, så roligt som oss .... Hur blev du gravid med dom om man får fråga normalt eller med samma behandlingar .
Normalt. Olika pappor. Men det sista barnet med mannen jag bor ihop med nu. Så då var det ju inga problem men tydligen nu

.
Man blir lite paff när man tror att det bara ska gå som innan.
Vi skulle inte ha fler barn. Jag har alltid sagt att jag vill ha två o min man tyckte redan innan att han var för gammal. Min yngsta blir 8år. Men efter lite bedjande ögon fick jag mitt efterlängtade barn. Men sen var det stopp för oss båda. Jag började med p-spruta när tösen var 1år o haft i 5år. Sen fick jag blödningar o då fick jag sluta med den sprutan. Med tiden utan något stopp växte sig mamma känslorna starkare o starkare men jag visste ju oxå vad min man ville. INGA FLER. Så jag sa aldrig något. En dag säger han: älskling, jag märker att det är något.... du har betett dig konstigt länge nu. Har jag gjort något, är du arg på mig?
O då berättade jag att jag önskar mig en liten till.
Innan han svarar var nog dom längsta sekunders i mitt liv.
Jasså, det för du svarar han med ett leende..
Jaha, men då kör vi på det då.
Jag fann inga ord. Jag kände mig så lycklig.
Men sen blev det ju inte riktigt som det var tänkt då eftersom det inte gick på egen hand. Jag har alltid skojat o sagt att jag blir med barn om min man bara tar av sig kallsongerna. Men ja.....tji fick jag
Så nu har vi kämpat i 1,5år. Sökte ju hjälp ganska sent då jag inte fattade att något var galet. Var mest rädd för att det var något konstigt i nedre regionen o sökte till gyn för en undersökning.
Har världens underbaraste gyn läkaren som nästan är mer peppad än jag
Min starka sida är inte uthållighet utan jag tycker att det är psykiskt påfrestande det här. Jag gör inget annat än tänker på det.
Försöker verkligen ha tankarna på annat men faller tillbaka igen.....
Men du ger mig lite hopp i alla fall, det tackar jag mycket för.
Hoppas att vi kan följas o lyckas med en liten båda två
Min äldsta blir 14
Så det blir en rejäl sladdis