Lordi till final !!
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Oj, glöm min länk... den verkar inte funka.
Vi lyssnar en del på Lordi här hemma och de kommer helt klart få min röst
Lordi är fan bra
Har aldrig nånsin skämts så mycket över att vara finländare som när Lordi vann den finska uttagningen. Tur att vi har Räikkönen att stoltsera med.
Solgård: Seriöst. Vad har Finland att förlora? Lika bra att de skickar Lordi. Annars skickar de ju den ABSOLUT SÄMSTA låten från sin uttagning. Nån jävla tangoskit som sjungs av en fet snubbe i svart kostym och vingar på ryggen. Hörde att Finland direktsände den svenska finalen i TV. Hoppas de lärde sig något om musik och vad det är för låtar man måste komponera för att ha en chans i Eurovisionsschlagerfestivalen.
Blueblood: Nej du har rätt, Finland har inget att förlora. Jag VET att finnarna är urusla på musik, förutom några få undantag som The Rasmus, Darude, Boomfunk Mc. Finnarna har helt enkelt en helt annurlunda smak, det är därför de aldrig lyckas. Som tur är så är man finlandssvensk! Sverige är ju experter på musik, er sämsta låt av alla de 32 (?)var ju tusen gånger bättre än vad någon finländsk uttagning nånsin presterat! Men jag håller fortfarande fast vid att några "monster" inte passar att representera ett land! (Dessutom skrämmer deras utseende barnen.)
Mina barn blev inte alls rädda, de bara satt och skrattade!!
Min dotter som är fem förstod ju att de var utklädda och min 2-åriga son förstod väl inte att de var läskiga
.
Solgård: Jag vet att finnarna har en annan smak, men de måste ju inse att de inte kan skicka något som de själva gillar. Det har ju inte funkat på typ 50 år. De måste ju fixa fram något som går hem i de andra länderna.
Lordi är kända i Europa. Tror att de kan dra hem bonuspoäng tack vare det.
jag ska rösta på finland i år
(eller egentligen hoppas jag att vad som helst utom fröken botox vinner)
hört att de inte vill visa, va anonyma just därför har de maskerna
håller med riktiga sötnosar, orchinarna är tillbaka!!
sambon är stort fan, ska rösta på finnarna iår säger han!