Lordi till final !!
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Haha
Jag brukar skita i ESC, tycker det är så jävla löjligt för det mesta. Fan vad bra med ett band som kommer sätta morotsstavarna i halsen på alla fjantar som sitter och förväntar sig nåt typiskt schlager à la Carola.
Lordi rockar fett. Inte för att låten var så bra, men för att deras outfits skrämmer slag på gamla tanter!!!
Och för att de stör Carola
ärtprinsessan, ja precis
Lordi är kung! Hoppas att de vinner och skakar om lite! Älskar låten också=)
Gillar verkligen Lordi, tycker de är supersköna och är stolt finska, MEN, tycker att Suomi gör fel som skickar ett band som Lordi till ESC, känns lite fel forum för "monsterrock".
Har länge efterlyst att "vi" (Finland) klämmer till med att skicka en internationell artist till ESC, som fler än invånarna känner till... Som sagt, rakastan Lordia, men .. vetefazen om det går vägen för dem!
.. dock blir ju ingen gladare än jag om Lordi mot alla odds skulle placera sig bättre än Carola
Men ju mera man läser i tidningar och på nätet så tror jag mer och mer att det kan gå vägen för Lordi. Och ingen är gladare än jag bara de slår Carola ![]()
Heja Lordi!! Ut med Carola!!
WEEEE, *lyssnar på bidraget och svänger sina finska lurviga och diggar* Jaaa, hellre Lordi-cutisarna än CaVråla
Wohoo!!
Kalas :D Go Lordi!!
Stay Metal!