Lordi till final !!
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Någon som såg finska uttagningen i går ?
Eller som kanske känner till Lordi från förut ?
Någon som har någon som helst åsikt om att de vann ?
Jag gillar låten starkt iaf
Men de ser ut som de rymt från Eisengaard ![]()
Fy fan vad underbart! Jag har älskat Lordi hur länge som helst, och nu får alla andra chanschen att upptäcka dem! ;-( Jag bokar biljettet till Helsingfors nu! TOTAL LYCKA!
grattis lordi till segern.äntligen vann rätt låt=)
Wow! Finland vann ju! Trodde inte det men wow!!
*stolt finne*
häftigt ju, min sons favoriter oxå=)
Herregud Finland, ursäkta mig men det är 2006, masker och tungor utsträckta har redan "uppfunnits".
Näh ett patetiskt plastrockband som inte ens kan göra sin EGEN grej....Ser inget bra i det.
Bosnien var bäst.
HAde ju gärna sett att Carola vann men glad att det blev Finland eftersom det var en bra låt och sen får vi ju nära och bra till nästa omgång
Gillade Rumäninens låt oxå, lite eurotechno *technofreak*
det var ju bra att vi skickade ett så pass bra bidrag att vi hamnade i toppen detta året, Stenmarcks låt förra året var ju bara såå dålig och det märkte vi ju på att vi hamnade sist ..eller var det näst sist? jaja kvittar ju...
KimKebab: Men poöngen säger ju annat... Eller?! Dessutom så fick vi igår de högsta poängen som nånsin har delats ut på ESC! Pratar det inte för sin egen del?
Men smaken e som baken, Delad! Alla kan inte vara lika bra som mig
jag tyckte verkligen att finland "körde sin egen grej"!
Vilka kör med detta under Eurovison?
*stolt finne*
Matilda Moderator: Ja Rumänien, Ukraina, Polen m.fl sätter en måttstock var bra musik är för något. Då kan det inte bli annat än succé ;)