BIM juli 2018
Hoppar också in från Juni, flera av er känner man ju igen :)
En mars bebis är ju aldrig fel
Hoppar också in från Juni, flera av er känner man ju igen :)
En mars bebis är ju aldrig fel
1 juli - Jagvetdåinte
2 juli - johannastroberg
3 juli - längtan efter ett syskon
4 juli - Issari
5 juli - ettlitetsyskon, eman303 Sanfo1, Blåstjärna
6 juli - JenniB
9 juli - AllaGodaTingÄrTre, soffipropp1987
10 Juli - Elsaida
13 juli - babytjejen
14 juli - Nicciz, niiskuneiti
15 Juli - Mist
16 Juli - Esofe
20 juli - Thorax
21 juli - Ejjami
Hoppar in här, BIM 5 juli.. jag går enligt FLO appen, någon som tycker den funkar bra?
Haft sex sön, mån, tis och beräknad ägglossning är imorgon (20/6). Ska man köra varje dag eller hur gör ni? :)
Hoppar in här.
Tog ut min kopparspiral för en vecka sen, hade sex innan och efter uttagningen men bim är imorgon så det här omöjligt blivit något. Så ny bim blir nog runt 21 Juli. ????
Det vet jag. Därför jag skrev att det omöjligt har blivit något denna gången. Vi satsar på juli månad :D
Fick mens 8/6 och började ÄL-testa i söndag på dag 10. Brukad ha pos test dag 15 ÄL dag 17. Men fick positivt ikväll på dag 12. Min kropp är helt i obalans och för första gången i hela mitt liv kan jag inte lita på min cykel. Så himla typiskt när en försöker göra barn! Haha
Allt blir alltid lite bökigare när vi insiminerar. Förvarnade donatorn om fredag och söndag men så blir det redan imorgon!
Men kul ändå att det blir tidigare. :)
2 veckor till ÄL och tiden går sjukt långsamt.
Ändå då håller man igång hela dagarna med påhitt så tiden tickar på.
Så trist att vara en av de med BIm i slutet sv månaderna jämt :D
Hur gör ni nu på midsommar, hade ägglossning igår men vill gärna ta ett glas vin vågar man det ?
En vecka till äl o tycker oxå att tiden går långsamt..Hoppas verkligen det är våran månad nu även om jag inte tror jag har någon chans. Dom 2 ggr jag lyckats bli gravid har det tagit 1 respektive 3 år så tror inte vi lyckas på bara någon månad denna gången...
Antingen ÄL nångång mellan 2-6. Så här är det ÄL test som går åt mer än vad gravtest går åt, tur dom är billigare haha.
Så väldigt drygt med oregelbunden cykel.