Thorax skrev 2018-07-04 06:33:39 följande:
Så känner nog rätt många. Men de tar i genomsnitt 1 år att bli gravid beroende på ålder. Du får ha i bakhuvudet att folk oftast bara skriver om de dåliga upplevelserna på internet. Går det bra finns inte samma behov att skriva av sig. Så man ser ju mer negativt än vad det långt ifrån faktiskt är :)
Men kom mensen tidigt så finns ju chansen att även ögglossningen gör det så ni ev hinner ändå :)
3 veckor till bim om den kommer tidigt. Har väldigt oregelbunden så svårt att säga. Vi tar det lite som de kommer så känner ingen stress :)
Jo det är det ju. Jag har försökt att slappna av lite då jag vet att jag inte är ensam om att tänka så. Så sant så sant, det är därför man inte ska googla för mkt på nätet :)
Jo de var ju just det. Att ÄL troligen kmr tidigare då pga att mensen kom tidigare och det är då han är borta. Men fåt hålla tummarna att den blir liiite senare än vanligt. Annars får vi testa igen nästa gång!
Okej, tråkigt med oregelbunden. Men tur att de finns verktyg att använda om man vill ha koll på sin ägglossning. Håller tummarna för dig att ni får ett plus inom snar framtid. Skönt att köra på utan ngn stress och ta det som de kmr! :)