• klyban

Ni gör mig så jävla äcklad!

asdweasdfsdf skrev 2018-07-20 17:11:50 följande:
    Håller med

Inte ens på frivilligbasis?
    Då ställer man frågan vart hybrisen kommer i att äga andra människors frihet.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-20 17:18:08 följande:
    Klart att majoriteten är vad som gäller vi ger speciella stöd till minoriteter som behöver pga. funktionsvariation, sjukdom, barn, gamla, arbetslösa, missbrukare. Sexköpare är väl knappast en grupp som behöver stöd för att kunna köpa sex

Har aldrig berört köparen, utan att kvinnor far illa i dagens system och bör ändras.
    Detta går aldrig så länge det är olagligt.

Och varför skulle man ge stöd till en sexköpare?
    Den frågan är jag jätteintresserad av, då jag har inte en susning vad du tänker på där.

hur många meter var det?
  • klyban
    asdweasdfsdf skrev 2018-07-20 18:25:54 följande:
    Fråga Eh! i stället. Jag håller bara med.

Fast så långt tänkte du inte va?

Jag ställde frågan till dig och just pga du höll med, för svår fråga att svara på?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (anonym) skrev 2018-07-20 21:16:30 följande:
    De statliga bordellerna lär ju vara till för sexköparna för det är ju knappast till för de romska prostituerade för hade det varit för att hjälpa fattiga människor skulle samhället tjäna på att betala de andra romerna för att städa vägrenar

Varför skulle inte en rom kunna arbeta med prostitution i en statlig bordell?
    Det verkar var en del svart och vitt här, där det tydligen är omöjligt att försöka få bort kriminellanätverk.

Har du märkt att du aldrig försöker svar på nått, utan bara hittar på nya saker och frågor.
    Det är bara att denna har vi redan avhandlat kanske 3 ggr redan

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-20 21:50:10 följande:
    En kvinna får ha sex så många gånger hon vill. Prostituerade har inte sex. Män har sex med deras kroppar. Biologin har satt gränser för hur många gånger man kan ha sex på en dag utan att skada slemhinnorna. Skulle du kunna äta en pizza åtta gånger per dag, vecka efter vecka utan att din kropp tar stryk? Nej just det. Biologin sätter gränser.

Självfallet har man sex, sen inte en traditionell sex.
    Men om det inte är sex, så antar jag varje lag man har om sex inte är applicerbar på varken torsk eller prostituerad.

En sak man ska veta och det är biologin skiter fullständigt om hur personer tänker eller tycker.

Sex är inte näring, icke fungerande liknelse.

Även ska vi ha kontroll så att kvinnorna inte skadas, så om det blir problem för en tjej med detta så fixar man detta.
    Om det innebär hon inte mer får arbeta eller om det räcker med en ledig dag, eller bara en timma, så väljer man det som är Bäst för KVINNAN.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-20 21:57:24 följande:
    Kvinnorna far illa för att svin till män utnyttjar dem. Jag tycker att ni ska sluta med det. Eftersom du anser att det är utopiskt antar jag att du också tycker att män är svin som inte kan låta bli att utnyttja kvinnor.

Man kanske skulle införa kastrering som straff istället för böter för ertappade torskar.

Och det är vad vi ska stoppa, utan denna transaktion ska inte gå genom kriminellanätverk utan ska vara kontrollerad och säkerställa kvinnans säkerhet.
    DETTA MED SÄKERHET FÖR KVINNAN ÄR DET ABSOLUT VIKTIGASTE, så varför pratar vi om nått även jag vill ha bort?

Det är ett perplext beteende du visar upp och genom inte förstå en enda sak som vi vill göra för kvinnorna.
    Jag skulle kunna h struntat i frågan, då den i sak är relativt ointressant för mig.
    Men nu är det en tråd där vi diskuterar och vi konstaterat att dagens system är ICKE fungerande och mer skadligt för kvinnan än det någonsin borde vara.

Jag tror du är medveten om att dina argument är bleka, då svaren är få av dig, ad hominem är vanligt och lägga orden i mun är också vanligt.
    Och diskutera sak och bena ut var problem verkar inte existera stundtals.

Jag anser inte det är en Utopisk idé att prostitution skulle försvinna, utan det är fakta.
    Och denna fakta stöds av millennier av prostitution.
    Så varför vill straffar du kvinnor för denna Utopiska idé som aldrig någonsin kommer ske?
    Det är dax du förklarar detta, och inte hänger dig åt ad hominem eller svara en fråga med en ny fråga.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-20 22:26:21 följande:
    Kvinnor måste precis som män ha erektion för att kunna ha sex som är skönt och inte skadar (inte bara lubrikation), men på grund av kvinnans fysionomi går det såklart att både våldta och ha sex med en kvinna som inte vill, men det blir plågsamt för kvinnan. Detta bryr sig inte torsken om såklart (och inte du heller).

Allt ska bygga på att det är frivilligt och att man ska få bort de kriminellanätverken.
    Och detta problem försvinner inte för det är olagligt.
    Och det är bra värre problem som vi ska skydda dom emot, men även detta ska man hjälpa med.
    Dock igen ett svar med nya frågor, än ett faktiskt svar.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-20 22:39:21 följande:
    Det enda som kan stoppa kvinnornas lidande är att män slutar köpa sex av dem. Det är knappast kvinnor som frivilligt säljer sex som finns på tyska bordeller.

Du säger alltså att många män är svin som inte kan låta bli att utnyttja kvinnor och därför kommer prostitution inte att upphöra?

Är du medveten om att prostitution är oerhört mer vanlig i fattiga länder? Om det bara funnits svenska prostituerade i Sverige hade prostitutionen varit mycket mindre här än vad den är nu. Majoriteten av de prostituerade i exempelvis Tyskland är också utländska kvinnor. Man kan med andra ord bekämpa prostitution genom att bekämpa fattigdom. Återstår att hjälpa alla flickor som utsatts för sexuella övergrepp.

Män kommer alltid (enligt din logik om att män är oempatiska svin - min tolkning) att vilja köpa kvinnokroppar att onanera med, men det kommer att finnas betydligt färre säljare.

Det vet vi redan och även adresserat, även i Tyskland så har man kriminellanätverk som sköter ruljansen.
    Och det är dessa vi måst få bort, annars kommer kvinnor fortsätta råka illa ut.

Nej, det är du som säger de är svin, inte jag.

Det är en Utopisk idé att prostitution NÅGONSIN skulle försvinna, det är trots allt ett yrke som funnits i millennier.

Och om man tror det ska försvinna pga ord, nej kommer aldrig hända oavsett vad du eller jag tycker om prostitution.

Men om man vill förhindra sexuella övergrepp inom detta yrke, så är det sämsta man kan göra att ha det olagligt.
    För då har man gett upp all kontroll att förhindra dessa övergrepp.

Onanerar gör var och en i sin privathet.
    Och lägga ord i mun mun, har inte funkat innan, och funkar inte denna gång heller.

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-21 06:35:08 följande:
    Hmmm detta har inte direkt hjälpt i Tyskland och Nederländerna så varför skulle det funka här. Snacka om att vara utopist.

Du verkar vara i en villfarelse att vi ska nöja oss med hur de har där..

Vårt mål är få bort kriminellanätverk ifrån dessa kvinnor, och det är ett tufft arbete och det är ingen som hymlar med detta.
    Din enda syn på saken är att ha det som det är(ja, du tror prostitution går få bort, den Utopiska tanken, orealistiskt), och enda syn du klarar av som innefattar att kvinnor råkar illa ut och inte göra ett skit åt detta.

Detta är något jag upprepat att vi måste få bort kriminellanätverk ifrån detta yrke, och att dessa även är i den lagliga prostitutionen i både Tyskland och Holland.
    Detta har vi redan adresserat, så varför pratar du om detta som det aldrig varit uppe innan?

Och igen ett inlägg av dig utan svar och bara nya frågor.
    Man kan undra varför du inte vågar ta en diskussion?

hur många meter var det?
  • klyban
    Anonym (Eh!) skrev 2018-07-20 21:50:10 följande:
    En kvinna får ha sex så många gånger hon vill. Prostituerade har inte sex. Män har sex med deras kroppar. Biologin har satt gränser för hur många gånger man kan ha sex på en dag utan att skada slemhinnorna. Skulle du kunna äta en pizza åtta gånger per dag, vecka efter vecka utan att din kropp tar stryk? Nej just det. Biologin sätter gränser.

Tror du kriminellanätverk bryr sig om några slemhinnor och om det gör ont för kvinnan?
    Är du inte bra naiv och tro det är bättre med kriminellanätverk än ett redan fastställt hälsoprogram och kontinuerlig översyn.

Och igen så är jag på de prostituerades sida, vem sida är du på?
    Jag undrar då du verkar inte vilja ändra nått i ett system där kvinnor kan råka väldigt illa.
    Varför jaga en Utopisk idé så illa att det skadar andra människor?

hur många meter var det?
Svar på tråden Ni gör mig så jävla äcklad!