• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Yemkela

Åh vad tiden segar sig fram!
    BIM på onsdag 15 aug.
    Vill inte ta ett CB early eftersom många verkar få falskt positivt på dem, vill inte testa tidigt med ett vanligt, men vill ändå veta NU.
    Fy fan vilken tur vi hade som plussade på första försöket med dottern, vi är bara inne på andra riktiga försöket till ett syskon, men mitt tålamod är verkligen NOLL.

• soffipropp1987
    Thorax skrev 2018-08-10 07:17:17 följande:

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet

Ååå! Skönt ändå att ha det svart (rosa) på vitt :D Jäklar vad tidiga känningar du haft ändå! När blir bf?
  • Silije

Jag fick tok nej idag på äl+10 med RFSU testa tidigt. Har bim på onsdag 15/8 jag också hoppas att vi båda plussar????

• ranten

Många som verkar ha bim på onsdag! Jag med! Eller ja ons-fre har jag bim. ???? Testade idag men syntes ingenting alls. Hade varit såå skönt att slippa hålla på med hormoner igen

• Issari

Någon som har mer erfarenheter av ÄL-tester? Jag har testat några månader tidigare men hade svårt att få till något riktigt starkt teststreck. ÄL har jag haft varje månad vilket jag ser på mina tempkurvor.

Är idag på cykeldag 12 och tog detta test. Ganska starkt ändå, så kanske kommer LH toppen inom kort? Vad tror ni? Jag brukar har ÄL på dag 15 eller 16.

• Emsopemso
    Thorax skrev 2018-08-10 07:17:17 följande:

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet

Stooort Grattis!! :D <3
  • mammatill2boys
    Issari skrev 2018-08-10 12:11:28 följande:

Någon som har mer erfarenheter av ÄL-tester? Jag har testat några månader tidigare men hade svårt att få till något riktigt starkt teststreck. ÄL har jag haft varje månad vilket jag ser på mina tempkurvor.

Är idag på cykeldag 12 och tog detta test. Ganska starkt ändå, så kanske kommer LH toppen inom kort? Vad tror ni? Jag brukar har ÄL på dag 15 eller 16.

Det ser ut som mitt gjorde 2 dagar innan fullt utslag. Men det sägs ju att det måste va lika starkt som kontrollstrecket eller starkare om det ska va positivt. Sen är det ju 24-48 timmar efter det som du har ÄL.
  • Jahajaa
    Issari skrev 2018-08-10 12:11:28 följande:

Jag har bara använt ÄL test en månad och det var nu när jag plussade :) jag köpte clearblues ÄL test med tio stickor i, som antingen visar en ring bara eller en glad gubbe. Tyckte det var skönt att slippa tolka streck och undra när ÄL var, bara att ligga på när den glada gubben kom. Helt klart värt några extra kronor :)
  • lyckligast80
    Jahajaa skrev 2018-08-10 08:27:00 följande:

Absolut inte försent! Mitt test var tokblankt på ÄL+9 och sen svagt på ÄL+11. Testade aldrig ÄL+10 men är rätt säker på att det inte hade visat något ;) gör ett nytt test om några dagar så är det större chans att få rätt resultat! Håller tummarna <3 :)

Tack för peppen! Jag ska testa efter helgen igen. : )

Och Grattis!
Svar på tråden BIM Augusti <3