• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Bakabulle90
    mammatill2boys skrev 2018-08-09 16:41:23 följande:

Jag googlade det för ett tag sen och ja man får positivt på ÄL om man är gravid men hur säkert det är det vet jag inte men då ska det nog förbli positivt. Vet inte när på dygnet som är bäst med just det testet du har.

Aha! Så spännande. Såg ditt inlägg och tänkte att jag skulle testa med de ägglossnings test jag fortfarande har (clearblue). Men var för kissnödig för att hinna montera ihop den ???? Får testa senare ;)
  • Heartbreakdown
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?

I mina ögon ser det positivt ut :)
  • Heartbreakdown
    iERR skrev 2018-08-09 12:36:56 följande:

Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?

• iERR
    Heartbreakdown skrev 2018-08-09 17:08:47 följande:

Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!

• Esofe
    iERR skrev 2018-08-09 17:42:41 följande:
    Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!
    Stort grattis! Och visa nu din sambo det ;)
  • Heartbreakdown

Grattis du får överraska karln din nu ;)
  • Kira16

Grattis!!! Så kul att se att så många plussar!

Kunde inte heller hålla mig men mitt visar fortfarande blankt, får helt enkelt försöka efter BIM :)
  • elenoresara

Hej :)

Inte skrivit så mkt i tråden men läser så mycket jag hinner.

Jag och min man har försökt sedan april, ännu inget plus. Denna månad känns de som vi prickat ägglossning iaf. Man får se:)

• Timal89
    Pillolillo skrev 2018-08-09 16:53:22 följande:

Skönt att man inte är ensam :) Har du testat mer än en gång? 

Jag har regelbunden mens så det kommer alltid när den ska. Men har varit en stressig sommar på jobb så kanske det påverkar lite så den är sen. Mensen kan kanske utebli oxå som du säger? 

Jag har tagit tre test. Kan inte få blankare resultat så behöver inte testa igen. Har försökt googla om mensen kan utebli men hittade ingen vidare info. Får se vad som händer i slutet av augusti. Om de blir en riktigt mens (eller plus!!) annars får jag ta tag i det o forska djupare.

Har du testat nå mer?
  • Smulis87

Hjälp! BIM-1

Har testat med RFSU testa tidigt några gånger och det har gått från skugga till svagt streck. Tog detta nyss eftersom jag inte kunde kontrollera mig själv och det var starkare än imorse trots att det inte var koncentrerat urin, på riktigt är det utan tvekan i färg men ser lite grått ut på bilden. DOCK så visade Lloyds apoteks egna tidiga test NADA och CB Early ett svaaagt streck (med samma urin). Vad tror ni? Får snart ett sammanbrott av stressen kring att tro att det är något men inte få det bekräftat. Har köpt digitalt men vill inte slösa bort det ännu eftersom de andra testen inte visade lika mycket.

Svar på tråden BIM Augusti <3