BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Jag googlade det för ett tag sen och ja man får positivt på ÄL om man är gravid men hur säkert det är det vet jag inte men då ska det nog förbli positivt. Vet inte när på dygnet som är bäst med just det testet du har.
Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?
Jag och sambon är oense, jag tycker mig se ett streck men han hävdar det motsatta. Ser ni något eller inbillar jag mig bara?
I mina ögon ser det positivt ut :)
Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!
Kunde inte hålla mig så åkte och köpte ett digitalt test, och det visade positivt. Äntligen!!!!
Hej :)
Inte skrivit så mkt i tråden men läser så mycket jag hinner.
Jag och min man har försökt sedan april, ännu inget plus. Denna månad känns de som vi prickat ägglossning iaf. Man får se:)
Skönt att man inte är ensam :) Har du testat mer än en gång?
Jag har regelbunden mens så det kommer alltid när den ska. Men har varit en stressig sommar på jobb så kanske det påverkar lite så den är sen. Mensen kan kanske utebli oxå som du säger?
Hjälp! BIM-1
Har testat med RFSU testa tidigt några gånger och det har gått från skugga till svagt streck. Tog detta nyss eftersom jag inte kunde kontrollera mig själv och det var starkare än imorse trots att det inte var koncentrerat urin, på riktigt är det utan tvekan i färg men ser lite grått ut på bilden. DOCK så visade Lloyds apoteks egna tidiga test NADA och CB Early ett svaaagt streck (med samma urin). Vad tror ni? Får snart ett sammanbrott av stressen kring att tro att det är något men inte få det bekräftat. Har köpt digitalt men vill inte slösa bort det ännu eftersom de andra testen inte visade lika mycket.