BIM Augusti <3
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Hej!
Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.
Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/
Bättre lycka i augusti säger jag bara :D
Fick positivt test igår på äl+8, äntligen :)

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet
Uppgiven! ÄL + 10 BIM -5 och negativt test idag. : (
Försök 15 here we go.... :/
Uppgiven! ÄL + 10 BIM -5 och negativt test idag. : (
Försök 15 here we go.... :/
Här vi någon bf tråd? :)
Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet
Fick negativt med ett testa tidigt idag.. bim -5 får hoppas på bättre lycka nästa gång!
Jaa då har vi i princip identisk situation! Så roligt :)
mm precis tänkte precis samma, aldrig haft några känningar för mens såhär långt innan. Och speciellt aldrig påverkat humöret. Men som sagt ovissheten kan ju också påverka.. får hålla alla tummar. :)
Så du ska testa i helgen :D jag är så nyfiken för din skull. Säg till när du testat. :)) jag kanske tar ett testa tidigt test på onsdag om jag inte orkar vänta till nästa lördag (förutsatt att mensen inte kommit givetvis ;))