• eman303

BIM Augusti <3

Hej!

Såg att det inte fanns en tråd för bim i augusti så jag tänkte att jag startar en.

Jag börjar med bimlistan här nedan då min mens kom idag i Juli :/

Bättre lycka i augusti säger jag bara :D

• Svar på tråden BIM Augusti <3
  • Jevi87
    Thorax skrev 2018-08-10 07:17:17 följande:

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet

Grattis igen!! Så underbart att äntligen fått ett plus!! (Är lite avis, haha) hoppas det är min tur snart! :)
  • Jahajaa
    lyckligast80 skrev 2018-08-10 08:10:31 följande:

Uppgiven! ÄL + 10 BIM -5 och negativt test idag. : (

Försök 15 here we go.... :/

Absolut inte försent! Mitt test var tokblankt på ÄL+9 och sen svagt på ÄL+11. Testade aldrig ÄL+10 men är rätt säker på att det inte hade visat något ;) gör ett nytt test om några dagar så är det större chans att få rätt resultat! Håller tummarna <3 :)
  • Tessaloniki

Köpte gravidtest igår (vill inte slösa digitala än) för de som tvivlade på mitt igår och här är resultatet

Grattis igen!! <3

Jag själv fick negativt igår kväll, så räknar med att mensen kommer snart. Är så himla besviken, har ju liksom haft massa symptom sedan fem dagar efter ÄL... Visserligen testade jag nu innan bim med ett vanligt test (ej testa tidigt) och med kvällsurin, men tror inte att det kommer ändra sig vid bim heller. :(
  • Issari

Stort grattis! Häftigt med så starkt streck så tidigt!
  • 1819z
    Bakabulle90 skrev 2018-08-10 05:53:44 följande:

Jaa då har vi i princip identisk situation! Så roligt :)

mm precis tänkte precis samma, aldrig haft några känningar för mens såhär långt innan. Och speciellt aldrig påverkat humöret. Men som sagt ovissheten kan ju också påverka.. får hålla alla tummar. :)

Så du ska testa i helgen :D jag är så nyfiken för din skull. Säg till när du testat. :)) jag kanske tar ett testa tidigt test på onsdag om jag inte orkar vänta till nästa lördag (förutsatt att mensen inte kommit givetvis ;))

Jag har kraftig pms i vanliga fall, men känner inte av den alls nu. Hormonpåslag eller inte.. spännande. Än så länge ser eller känner jag inget speciellt i brösten, det brukar annars kunna va ett tecken för mig. Har ett barn sedan innan, samt abort och missfall. Men som sagt, det är tidigt än..

Men jag tänkte försöka testa i helgen iaf.. Har några test, så det är väl bara att testa på fram till bim egentligen Jag hojtar till.

Vaknade imorse med lite lätt molvärk iaf. Får se hur denna dagen känns
  • Grumpycavat

Så roligt. Grattis. :)
Svar på tråden BIM Augusti <3