Pappa missbrukar
I flera år har pappa tagit droger och alkohol. Han splittrade hela familjen pågrund av sitt missbruk. Mamma försökte hjälpa han så länge tills hon inte orkade mer. Han var / är även sexmissbrukare.
Jag känner inte min pappa, jag känner inte igen honom och den bilden av en familjefar jag har är borta. Han har förstört sitt liv.
Han hade en bra familj och ett bra jobb inom myndigheterna som han älskade! Han tog hand om sin familj.
Nu är han en tragisk gestalt som är arbetslös och har en dom på sig för massa punkter.
På bara 8 år har han fallit ner totalt.
Han fick arv en stor summa som han slösa bort på väldigt kort tid. Vi barn fick inget för han ville bara tänka på sina behov som droger och festa och köpa prostituerade.
Allt är så tragiskt och vi barn är så oroliga. Han vill komma hit men jag mår dåligt över det men samtidigt så vill jag för det är min pappa. Men tanken att han åter igen sitter här och tar droger bakom min rygg och beter sig skumt gör mig illa till mods. Sist han var här ville han inte prata och han var knappt med mig.
Min älskade far :(. Hur kunde hans liv förstöras så!!
Han var så älskad och respekterad av många och nu så ser alla på han med avsmak.
Är det någon mer som har en missbrukande pappa eller mamma? Hur är det att ungås med dom?