SD varför är du för / emot?

Helt Säker

Nu råder det nästan inbördeskrig i Göteborg och Trollhättan men vad gör polisen? Tar ett snack med föräldrarna som egentligen borde få betala för vad deras gangsterungar ställer till med. Enda räddningen för landet är en stark SD regering istället för dom som skapat kaoset och nu bara tävlar om vem som är mest förbannad.
WOW! 28,8 % Det är helt otroligt. Dina YouGov-siffror är till och med bättre än YouGovs egna siffror
YouGovs senaste mätning visar en nedgång med nästan 3% till 25.7 från 28,5. Hur många konton har du själv i YouGovs självrekryterande panel?
Jag tycker Yougov är toppen. Deras glädjesiffror kommer uppmuntra fler att slänga sin röst på MED eller AFS i tron att de har en chans att klara fyraprocentsspärren. Det blir bra med 3,9 procent på båda som vi drar av från SDs 20% som gör att de landar på 12,2%
https://yougov.se/news/2018/08/10/okad-polarisering/
WOW! 28,8 % Det är helt otroligt. Dina YouGov-siffror är till och med bättre än YouGovs egna siffror
YouGovs senaste mätning visar en nedgång med nästan 3% till 25.7 från 28,5. Hur många konton har du själv i YouGovs självrekryterande webbpanel? Jag känner en person som har 10.
Jag tycker Yougov är toppen. Deras glädjesiffror kommer uppmuntra fler att slänga bort sin röst på MED eller AFS i tron att de har en chans att klara fyraprocentsspärren. Det blir bra med 3,9 procent på båda som vi drar av från SDs 20% som gör att de landar på 12,2%
https://yougov.se/news/2018/08/10/okad-polarisering/
Så därför bygger MP cykelvägar och laddstolpar och fasar ut kärnkraften. Känns som en vettigt plan för att få ner co2 utsläppen.
Det har förövrigt varit en rekordsommar för just bi:n pga av värmen och att inte vägrenar etc klippts i samma utsträckning.
Plus att MP redan har skrivit på Parisavtalet där dom gav medgivande för att vi kan höja temperaturen med ytterliggare en grad.
Så därför bygger MP cykelvägar och laddstolpar och fasar ut kärnkraften. Känns som en vettigt plan för att få ner co2 utsläppen.
Det har förövrigt varit en rekordsommar för just bi:n pga av värmen och att inte vägrenar etc klippts i samma utsträckning.
Plus att MP redan har skrivit på Parisavtalet där dom gav medgivande för att vi kan höja temperaturen med ytterliggare en grad.
Hur det än ser ut på din gård så är det ett bra år för bin i Sverige 2018.