• Anonym (P)

SD varför är du för / emot?

Jag har ingen aning hur partierna ser ut det enda jag hört om är att folk antingen hatar eller älskar SD that's it

Vore kul att höra folk som är emot SD vad ni utgår från för argument? och ni som är neutral mot SD eller stöttar SD varför ni gillar de?

• Svar på tråden SD varför är du för / emot?
  • Humlan88

Det som sker i detta landet är farligt. Det är islamiseringen som sakta men säkert kommer smygande. Tyvärr är folk för naiva för att inse detta

• nihka
    Anonym (SD 2018) skrev 2018-07-22 16:16:26 följande:
    Inbördeskriget kommer garanterat starta med att IS anhängare tar över. Tror inte det är så många SDare som är IS anhängare
    Garanterat inte.

Det kommer inte att bli något inbördeskrig för SD kommer aldrig att få någon makt.
    Om du vill behålla min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Humlan88
    nihka skrev 2018-07-22 19:00:27 följande:

Garanterat inte.

Det kommer inte att bli något inbördeskrig för SD kommer aldrig att få någon makt.

Inte? Näst största partiet
  • nihka
    Humlan88 skrev 2018-07-22 19:07:43 följande:
    Eftersom ingen vill samarbeta med SD utan alla andra bara vill bara samarbeta med varandra blir SD utan makt.

Dessutom kommer SD-röster att försvinna till de några av de nya partierna som ställler upp i riksdagsvalet. Kanske kan SD samarbeta med MED, AFS och NMR så behöver de inte känna sig så ensamma längre.
  • Anonym (A)
    nihka skrev 2018-07-22 19:00:27 följande:
    Garanterat inte.

Håller med
  • Humlan88
    nihka skrev 2018-07-22 19:23:53 följande:

Eftersom ingen vill samarbeta med SD utan alla andra bara vill bara samarbeta med varandra blir SD utan makt.

Dessutom kommer SD-röster att försvinna till de några av de nya partierna som ställler upp i riksdagsvalet. Kanske kan SD samarbeta med MED, AFS och NMR så behöver de inte känna sig så ensamma längre.

Tycker regeringen ska sluta hålla på med sina "sandlådefasoner" vi tänker inte samarbeta med dom..bla..bla Trodde vi hade demokrati i detta land, att man lyssnade på befolkningen, men tydligen inte. Socialdemokraterna har kört detta land i botten.
  • Anonym (SD 2018)
    Humlan88 skrev 2018-07-22 19:07:43 följande:

• Anonym (SD 2018)
    nihka skrev 2018-07-22 19:23:53 följande:

Ett val går ut på precis vad det låter. Man kan inte ignorera så många av svenska folkets röster. Det går emot vad politik är för något. Svenska folket har röstat och då går man efter det
  • nihka
    Humlan88 skrev 2018-07-22 21:48:53 följande:
    Tycker regeringen ska sluta hålla på med sina "sandlådefasoner" vi tänker inte samarbeta med dom..bla..bla Trodde vi hade demokrati i detta land, att man lyssnade på befolkningen, men tydligen inte. Socialdemokraterna har kört detta land i botten.
    I en demokrati VÄLJER man vem man vill samarbeta med och inte. Man är inte hänvisad till att samarbeta med någon även om de klagar. gapar och skriker "odemokratiskt" i brist på förstånd. SD är en MINORITET. De som inte vill samarbeta med SD är en MAJORITET.
  • Anonym (Vackra tjejen)
    Anonym (Eward) skrev 2018-07-22 16:18:17 följande:

Håller inte med om allt SD förespråkar, men för mig är SD det minst dåliga partiet och kommer därför få min röst i valet.

Kan hålla med dig där, tänker lite liknande. Vet dock inte vad jag ska rösta på än, kanske blir blankt...
Svar på tråden SD varför är du för / emot?