SD varför är du för / emot?
"Premisser är antaganden, som utgör förutsättningar i en härledning. Om härledningen genomförs med giltiga slutledningar och om premisserna är sanna, så sägs slutsatsen vara sann."
Du har I din fråga fler premisser som gör att din fråga inte är öppen utan har ett antagande som kan ifrågasättas. Jag har med god fog pga verkliga händelser ifrågasatt den premissen. Men det verkar du vilja slippa diskutera eller så förstår du helt enkelt inte.
Istället anser du med dina tankar något jag inte gett uttryck för.
Om du vill komma vidare så bena ut de premisser din fråga har. Hjälp finns om du ber om det.
Ja, premissen är ett antaget tillstånd där du är missnöjd med taktiken som användas mot SD.
Och vid vilken procent detta kan ske.
Finner det intressant att du inte ens tar upp någon premiss.
Och nej, det är inte mina tankar jag ska forcera på dig, utan frågan är rätt enkel.
Som när du anser att nuvarande taktik mot SD är fallerad.
Men sedan länge insett att detta är en fråga du undviker som pesten, och inte en enda sak du sagt ger någon förklaring till din vägran.
Då tex det är upp till dig och välja vilken premiss som helst och prata där.
Även så känner du nog en rädsla och dra till en siffra och sen se denna överskridas.
För det skulle betyda att du måste revidera allt du skrivit upp tills nu, det verkar finnas en patologisk rädsla för.
Jag önskar dock ni hittar en taktik som fungerar, annars sitter vi här med SD på tronen.
Sen är det ingen idé prata taktik som tillfälligt framgångsrika efter tex partiledarebyten.
Vi pratar om politisk taktik och strategi, men sure kanske man kan skicka på en ny partiledare i nått parti och få nån procent till.
Men kan lika gärna ge en signal nära ett val att nått är allvarligt fel med det partiet som måste sparka sin partiledare så nära ett val.