• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • JosHed

Hej!

Jag är också gärna med i gruppen, har skickat min Mail!

Plussade igår och enligt appen ska bebis komma 25/4 (om allt går som det ska)! Känns overkligt, vill skrika ut det till alla jag känner :) har inga symtom alls, vilket oroar mig litegrann, men det är så tidigt än (3+6).

• 201405

Hej alla! Har också precis plussat (helt oplanerat och chockat) med andra barnet. Vet inte riktigt bf men kan vara allt från 5-20 april...

Vill gärna vara med i gruppen så skickar pm!

• Frök1

Plussade på stickan för en vecka sen! BF 21 april om allt går som det ska. Gärna med i FB-gruppen! Har skickat PM till trådskaparen :)

• Beares

Hittar inte hur man kontaktar dig men skriver min adress här. :Glad

Friida-91@hotmail.com (tror det är den som är kopplad) Frida Björn Rydquist heter jag annars om det är lättare :)

Plussade idag och är jätte gärna med Glad

• esraoa

Hej,

Jag har bm 15/4. Du har ett pm med min mejladress. Är gärna med i gruppen.

• Stämpelia

Har mailat dig. Är ny på familjeliv, gick med enbart för att kunna maila om att få gå med i den hemliga fb-gruppen.

• NoomiAmandaLinnLovisa

Hej! Jag ska också ha barn 25/4! Vill jättegärna vara med på FB pga fattar ingenting på familjelivs webbsida... och vill så gärna träffa andra med aprilbebebisar.. jag är 37, bor i Malmö och har en 11-åring :)

Lyckas inte ens skicka pm så min mail kommer här ifall det fortfarande finns plats!

linnea_gudmundson@yahoo.se

Kramar och stort grattis till alla

Linnéa

• NoomiAmandaLinnLovisa

Hej! Jag ska också ha barn 25/4! Vill jättegärna vara med på FB pga fattar ingenting på familjelivs webbsida... och vill så gärna träffa andra med aprilbebebisar.. jag är 37, bor i Malmö och har en 11-åring :)

Lyckas inte ens skicka pm så min mail kommer här ifall det fortfarande finns plats!

Linnéa

• Fysioterapeutstudent

Vi är två studenter på Fysioterapeutprogrammet vid Lunds Universitet som skriver vår kandidatuppsats inom ämnet gravida kvinnors aktivitetsvanor. Uppsatsen är en enkätstudie som vänder sig till gravida kvinnor över 18 år som tidigare inte genomgått förlossning och som inte har en medicinskt komplicerad graviditet då du på grund av din diagnos har blivit avrådd från att vara fysiskt aktiv.

Vi vill gärna att du deltar oavsett hur fysiskt aktiv du anser dig vara. Ett deltagande i vår studie innebär att svara på vår enkät (5-10 min) vilket görs helt anonymt via länken nedan.

Vänliga hälsningar,

Sofia Ford och Maria Lönngren

https://sunet.artologik.net/lu/Survey/21497

• Amethyst4

Hej! Jag är 31 år och har en son på 18 månader. Har bf 16/4 och vill gärna vara med i den heliga Facebook gruppen, skickar pm till dig :)

• Madeng

En inbjudan är skockat till dig :)

NoomiAmandaLinnLovisa skrev 2018-10-30 22:16:29 följande:

Linnéa

Svar på tråden BF APRIL 2019