• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Madeng
    Norbottensfia skrev 2018-08-03 22:31:49 följande:

Hej, plussade igår, andra barnet :) finns det plats att vara med i fb gruppen? :)

Absolut! Pma din mailadress så bjuder jag in!
  • Madeng
    Hansson88 skrev 2018-08-04 07:46:49 följande:

Hej alla blivande mammis!

Jag plussade idag efter 13 försök med ett antal missfall på vägen.

Går gärna med i gruppen.

Annnahanssson@gmail.com

Inbjudan skickad!
  • nadie2019

hej, vet inte alls vilken vecka jag är i. vet när myset skedde, men antar att jag är i vecka 2 + 2 , kanske. låter det rimligt. hur ser det ut för er? 

• nadie2019
    Roddjur skrev 2018-08-05 13:54:18 följande:

Hoppar in här. Fick oväntat plus imorse ????

Men waow, grattis!

Hur känns det?
  • Roddjur
    nadie2019 skrev 2018-08-05 15:07:09 följande:

Men waow, grattis!

Hur känns det?

Tack! Det känns bra men fattar inte hur det gick till (eller jo, jag vet ju hur barn blir till men trodde inte oddsen var så stora denna månad). Testade mest "bara för att" liksom och så var det pos.
  • MellL

Hej alla

Jag har precis fattat att jag nog är gravid för nionde gången. Jag har en dotter på 7 år sen tidigare och hoppas verkligen att den här ska få stanna och bli ett syskon. Jag har också problem med sköldkörteln, vilket antagligen är anledningen till att det varit svårt hittills. Jag vill gärna vara med och ha sällskap i nojandet :)

• Syskon 19

Hej, jag har pussat för ett tag sedan och väntat på april grupp:) vi väntar vårat andra barn 31/4 men kommer garanterat bli framflyttad så det blir en aprilbebis:) hur går jag med i Facebook gruppen?

• nadie2019
    Syskon 19 skrev 2018-08-07 23:59:39 följande:

Hej, jag har pussat för ett tag sedan och väntat på april grupp:) vi väntar vårat andra barn 31/4 men kommer garanterat bli framflyttad så det blir en aprilbebis:) hur går jag med i Facebook gruppen?

Gud vad kul och grattis!

Jag mår bra, känner mig knappt gravid. Vilket är oroväckande, ömma bröst är det enda. Innan mådde jag illa, och ont i magen. Ont i magen kommer då och då.. Men annars så är de bra, hur mår du?
Svar på tråden BF APRIL 2019