• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Louisen88

Tack, nu har jag fått inbjudan. :) Är i vecka 6 och mår bra förutom "växtvärk" i livmodern.. nu är det bara en stund mitt på dagen men förra veckan var det på natten och vaknade flera gånger. Var orolig för mf först men tydligen väldigt vanligt såhär i början. Någon som känner samma? 

• Thorax
    Louisen88 skrev 2018-08-09 14:18:57 följande:

Tack, nu har jag fått inbjudan. :) Är i vecka 6 och mår bra förutom "växtvärk" i livmodern.. nu är det bara en stund mitt på dagen men förra veckan var det på natten och vaknade flera gånger. Var orolig för mf först men tydligen väldigt vanligt såhär i början. Någon som känner samma? 

Känner också mest under natten. Tror de är för jag slappnar av mer då har jag fått för mig.

Lite komiskt för mensvärk känner jag mest enbart på eftermiddagen bara och aldrig under natten :D
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • nadie2019
    Madeng skrev 2018-08-09 06:53:32 följande:

Inbjudan skickad till dig :)

Skulle också vilja vara med i gruppen,

Är den hemlig - så ingen annan ser?

Ännu inte officiellt här.
  • Hejsvejset
    Minns skrev 2018-08-08 09:59:25 följande:

nu har jag plussat.. 3v +.. hur gick det för dig?

Samma här! :)
  • Madeng
    Cecilia84 skrev 2018-08-08 23:08:49 följande:

Jag har precis plussat med och är gärna med i gruppen om det fortf finns plats?

Har du fått inbjudan?
  • Madeng
    nadie2019 skrev 2018-08-09 18:40:40 följande:

Skulle också vilja vara med i gruppen,

Är den hemlig - så ingen annan ser?

Ännu inte officiellt här.

Gruppen är hemlig. Bara medlemmar kan se den
  • Elsaida

Hej hej hallå!!

Har precis fått + och vill gärna vara med i en fb grupp :)

• nadie2019
    Madeng skrev 2018-08-09 21:08:57 följande:

Gruppen är hemlig. Bara medlemmar kan se den

Ja vad kul, skulle gärna vilja vara med i den :)
Svar på tråden BF APRIL 2019