• Madeng

BF APRIL 2019

Har precis plussat och kan ju inte hitta en tråd för BF april 2019! Går gärna med i en om jag har missat i flödet annars så startar jag en här. Någon som är intresserad av att följas i en (hemlig) Facebook grupp?? ??

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2018-07-23 07:43
    Grupp skapad! Gruppen är helt hemlig och är inte planerad att bli överdrivet stor. Vill du vara med? Skicka mig din mailadress du använder på Facebook så bjuder jag in.
    Grattis till alla plus!

• Svar på tråden BF APRIL 2019
  • Minns
    Hejsvejset skrev 2018-07-28 21:05:28 följande:
    Samma här, är ganska säker på att det är ett plus!
    nu har jag plussat.. 3v +.. hur gick det för dig?
  • Madeng
    Syskon 19 skrev 2018-08-07 23:59:39 följande:

Hej, jag har pussat för ett tag sedan och väntat på april grupp:) vi väntar vårat andra barn 31/4 men kommer garanterat bli framflyttad så det blir en aprilbebis:) hur går jag med i Facebook gruppen?

Pma din mailadress så bjuder jag in :)
  • Madeng
    linb01 skrev 2018-08-08 12:48:26 följande:

Hej!

Vill gärna vara med i fb-gruppen om det är okej? 

Väntar andra barnet med bf 14 april..

Mejl: mountaain@hotmail.com

Inbjudan skickad till dig :)
  • Thorax
    Madeng skrev 2018-08-09 06:53:32 följande:

Inbjudan skickad till dig :)

Skickade pm till dig, fick du det?
    Behind every legend, lies an impossible dream
  • Louisen88

Bf 10 april med första barnet :) Vill gärna va med i fb-gruppen. Skickade pm igår, har du fått det? :)

• Mattiliten

Hoppar också in här ???? plussade i helgen bf 14 april. Har en dotter på 1, 5 år så ska bli spännande att jämföra graviditeterna ???? Hur mår alla?

• NurseB

Har också skickat ett pm till dig med min mailadress!

Första barnet, bf 6/4 om allt går som det ska! Så spännande! Har dock haft det riktigt kämpigt nu i början med kramper i magen och kräkningar. Har dock varit o kollat upp så att graviditeten sitter där den ska, och det gjorde den enligt läkaren! Hur har ni andra mått?

• Madeng
    Louisen88 skrev 2018-08-09 11:44:21 följande:

Bf 10 april med första barnet :) Vill gärna va med i fb-gruppen. Skickade pm igår, har du fått det? :)

Yes, har fått det. Har också svarat och skickat en inbjudan. Jag provar att skicka på nytt :)
Svar på tråden BF APRIL 2019