IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
För mig blev det på dag 16 väldigt sent tycker jag och de ska återförenas på Måndag.
Jag hade äggplock på dag 16 också senast, en måndag. Så körde vi med menopur och det ska tydligen få äggen att mogna långsammare. Däremot verkade det inte göra någon skillnad med 1 dag hit och dit.
VUL idag visade 6 okej blåsor! Varit så orolig för att få liknande resultat som sist (två blåsor). Äggplock planerat till torsdag. Puh, lättnaden. Nu kan jag ladda om innan jag börjar noja för antalet ägg och kvalitet istället :)
Vet inte tyvärr. När jag haft äggplock har det funnits tomma blåsor och andra ägg har varit omogna. De kommenterar att de inte räknar med att alla blåsor ska ge något.
VUL idag visade 6 okej blåsor! Varit så orolig för att få liknande resultat som sist (två blåsor). Äggplock planerat till torsdag. Puh, lättnaden. Nu kan jag ladda om innan jag börjar noja för antalet ägg och kvalitet istället :)
Tack allihop för svaren ni ger mig, jag som är både ny i tråden och okunnig. Jag försöker läsa era erfarenheter. Gör ni alla era behandlingar i Sverige?
Hej allihopa!
Varit bortrest i helgen och ser att de va över 150 nya inlägg sen ja va in sist, så har inte hunnit att läsa ikapp riktigt.
Vad har hänt sedan jag va här sist? Någon som plussat? Eller någon mer ruvare? :)
Jag ska imorgon om de klarar upptining sätta in en 5dagars, så imorgon förhoppningsvis blir jag ruvare!! :)
Hej allihopa!
Varit bortrest i helgen och ser att de va över 150 nya inlägg sen ja va in sist, så har inte hunnit att läsa ikapp riktigt.
Vad har hänt sedan jag va här sist? Någon som plussat? Eller någon mer ruvare? :)
Jag ska imorgon om de klarar upptining sätta in en 5dagars, så imorgon förhoppningsvis blir jag ruvare!! :)
Hej! Ja, härligt med mycket aktivitet i tråden! :)
Stort lycka till imorgon!