IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Hej, är det någon som fått hyfsat okej med äggblåsor på första vul fast man inte känt något speciellt i magen?
Jag känner ingenting typ, har sprutat sen i måndags.. ska på vul imorgon är så orolig att det inte finns något. Försöket innan detta vart avbrutet pga två st äggblåsor bara.
Vilken lättnad! Skönt att ha ett datum att förhålla sig till!
Vad bra!!! =) nu har du nästa steg mot baby på torsdag! du kan ju själv inte påverka något och visst finns det alltid nåt att oroa sig för i processen men det lät som ett toppresultat i dag ialla fall =)
Hej, är det någon som fått hyfsat okej med äggblåsor på första vul fast man inte känt något speciellt i magen?
Jag känner ingenting typ, har sprutat sen i måndags.. ska på vul imorgon är så orolig att det inte finns något. Försöket innan detta vart avbrutet pga två st äggblåsor bara.
Ja! Hoppas så innerligt att vi får ut ett eller två ägg. Vi ska också få tillbaka två om det blir så många. Vågar inte tänka på återföring ännu dock. Först ska de få ut ägg!
Jag läser det mesta men loggar sällan in av olika orsaker där lathet nog är den största :)
Jag ruvar ju sen en vecka tillbaka och kan erkänna en hel del.
Jag skulle ta synarela tillsammans med ovitrellen men det gjorde jag inte.
Jag har tränat som jag brukar och stressar lika mycket/lite som vanligt, jag dricker kaffe som jag brukar utan att räkna på ev mängd.
Jag har denna gång beslutat att strunta i Lutinus. Tidigare gånger har jag jobbat hemifrån men nu jobbar jag på kontor och vill inte hålla på med sånt på jobbet. Dessutom hatar jag lutinus, kladdigt och slibbigt och ofräscht.
Jag försöker att inte inbilla mig saker och dra slutsatser. Det som är är att jag vaknar varje natt och är väldigt väldigt kissnödig oberoende av hur mycket jag druckit under dag/kväll. Jag är öm omkring livmodern och lite svullen, ibland är det svårt att inte dra slutsatser och vilja testa nu nu nu nu.
Men tänker vänta tills jag är säker på att ovitrellen försvunnit ur kroppen
Jag har känt väldigt lite alla gånger fram tills sista dagarna, trots 13-23 ägg så det behöver inte betyda något. Håller tummarna för dig!
Jahaa okej, kanske inte ska oroa mig allt för mkt! Skönt att någon haft liknande känsla ändå. Får helt enkelt se imorgon . Tack så mycket! :) :)
Nån som vet hur man bör bete sig efter ägg satts tillbaks in? Kan man motionera? Jogga? Rida? Eller är det soffläge i en vecka som gäller? ^^)
Nån som vet hur man bör bete sig efter ägg satts tillbaks in? Kan man motionera? Jogga? Rida? Eller är det soffläge i en vecka som gäller? ^^)