IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Någon som har erfarenhet av hinnsäck och storlek. Var inne i fredags 6+1 och hon sa att allt så bra ut som hon förväntade sig- hinnsäck och gulesäck men inget synligt foster än. men nu i efterhand så verkar min hinnsäck på 9,7mm väldigt litet för 6+1... Någon med tankar?
Den 23:e oktober får vi komma på informationsmöte sen drar vi i gång vår resa! Huu är så nervös.. Äggplock har redan gett mig mardrömmar! :)
Den 23:e oktober får vi komma på informationsmöte sen drar vi i gång vår resa! Huu är så nervös.. Äggplock har redan gett mig mardrömmar! :)
Av fem (det sjätte är i mig) så har två kunnat frysas. Så jävla skönt !!
Förstår din känsla men sååå härligt att få ha en tid bokad äntligen:) jag vet att väntan kan vara väldigt lång.
Äggplock är väldigt olika för alla så oroa dig inte allt för mycket.
Verkligen så skönt att veta att vi ska dra i gång.. Jag upplevde spolningen som hemsk och tänker att det här kommer vara värre.. men man kan ju alltid hoppas att man inte tycker det är fruktansvärt..
Av fem (det sjätte är i mig) så har två kunnat frysas. Så jävla skönt !!
Grattis! Lite lustigt att det blev samma för oss - 1insatt & 2 till frysen :)