IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Förstår besvikelsen, när man hoppats på fler. Minns hur ledsen jag var vid första försöket och vi bara fick ett. Dock blev det befruktat ochåterfördes efter två dagar, tyvärr resulterade det inte i graviditet. Men det behövs ju bara ett. Håller tummarna för att det ska gå bra för alla fem!
Du har ju rätt, egentligen är jag ju glad att vi fick några överhuvudtaget, det hade ju lika gärna kunnat vara noll! Nu är det nervös väntan fram tills det förhoppningsvis blir insättning. Tack för tumhållning, behöver alla jag kan få! <3 hur många behandlingar har ni gjort?
Nu är ultraljudet klart och allt såg bra ut! Man såg ett litet hjärta slå i v7+0. Är så lättad! Hoppas kunna börja njuta lite mer. Läkaren sa att om man sett ett hjärta slå minskar risken för missfall drastiskt till nån enstaka procent bara. Blev lugnad av det :) håller tummarna för er andra här i tråden nu!! <3
Nu är ultraljudet klart och allt såg bra ut! Man såg ett litet hjärta slå i v7+0. Är så lättad! Hoppas kunna börja njuta lite mer. Läkaren sa att om man sett ett hjärta slå minskar risken för missfall drastiskt till nån enstaka procent bara. Blev lugnad av det :) håller tummarna för er andra här i tråden nu!! <3
Bokade en resa till Thailand idag. 1 januari. Kanske är skitdumt... man jag pallar inte längre leva efter OM ja ör gravid då osv. Vad tänker ni?
Bokade en resa till Thailand idag. 1 januari. Kanske är skitdumt... man jag pallar inte längre leva efter OM ja ör gravid då osv. Vad tänker ni?
Har följt med här men var ett litet tag sedan jag skrev nu. Började med Progynon i tisdags inför FET i stimulerad cykel. Ultraljud nästa torsdag för att kontrollera tjockleken på slemhinnan. Nu hoppas jag verkligen att det blir återföring den här gången.
Har följt med här men var ett litet tag sedan jag skrev nu. Började med Progynon i tisdags inför FET i stimulerad cykel. Ultraljud nästa torsdag för att kontrollera tjockleken på slemhinnan. Nu hoppas jag verkligen att det blir återföring den här gången.