IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Felhantering??? Låter oproffsigt, bytte ni klinik då eller fick en gratis behandling iallafall??
Får jag fråga vilken klinik?
Det blir Menopur här också. Hur många UL kontrolle brukar det bli under sprutperioden numera? Mår toppen än så länge, minns att jag fick kallsvettningar under sprayperioden sist (för 8-9 år sedan)...men samma läkemedel, Menopur blir det iallafall.
Hej på er! Från första besöket på Sahlgrenska för ivf tills att behandlig drar igång hur lång tid är det ungefär ?
ruvarupdate:
ruvardag 3, känner knappt något förutom ont i bröstvårtorna, men det har jag haft sedan jag tog suprefacten. Sen känner jag att det ilar och drar i livmoder området, men kan likväl vara känningar av lutinus... varför känner man efter såhär :((((( om jag känner mig själv rätt så kommer jag tjuvtesta redan i helgen......
Åh, vad roligt! Har ni fått datum för återföring?
Hej på er! Från första besöket på Sahlgrenska för ivf tills att behandlig drar igång hur lång tid är det ungefär ?
ruvarupdate:
ruvardag 3, känner knappt något förutom ont i bröstvårtorna, men det har jag haft sedan jag tog suprefacten. Sen känner jag att det ilar och drar i livmoder området, men kan likväl vara känningar av lutinus... varför känner man efter såhär :((((( om jag känner mig själv rätt så kommer jag tjuvtesta redan i helgen......