IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu ni! Nu har jag blivit ruvare för första gången! Fick tillbaka en fin blastocyst, och tre blastocyster till frysen. Övriga fyra befruktade ägg behövde odlas några dagar till för att se om de skulle klara av att frysas. :)
Kommer ni göra långa eller korta protokollet? Ja jag fattar. Så sjukt drygt att bara vänta! Tror inte jag tjuvar... pallar inte bli besviken! Plus att sprutan ja tog igår ger positiva gravtest 10 dagar framåt från igår ...
Det blir korta tror jag, dom har inte sagt något annat iallafall så det borde vara så :) nu går jag och väntar in näst sista mensen innan försöket. 5 dagar kvar. Vi försökte lite halvt denna gång, inte all in som förra.
Nej det förstår jag. Usch för att få ett falskt positivt :/ man vill ju kunna lita på resultatet så det låter ju klokt att vänta!
www.conceptfertility.co.uk/2017/05/31/what-happens-after-an-embryo-transfer/
Här kan du läsa om du fått tillbaka en blastocyst.
Här blev det negativt igen. Fjärde återföringen :( Enda lilla ägget från denna omgång var tydligen ingen krigare som vi hade hoppats på.
Här blev det negativt igen. Fjärde återföringen :( Enda lilla ägget från denna omgång var tydligen ingen krigare som vi hade hoppats på.
Jag är sååååå sjukt trött hela tiden är endast på ruv 2 vf är man sååå trött? Blir man det av Litinus? Någon mer som känner sig trött? Jag orkar ingenting.