IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Är på rv 10 illamådende i vågor, extremt trött mellan åt o mycket flytningar. Hoppas mensen håller sig borta. Någon med liknande symtom? Vilken ruv är ni alla på?
Urs samma här. Börjat blöda lite :( så här är det helt kört! Fan jag undrar vafan det är som går fel!!!!
Vilken ruvardag är du på? Progesteronstöd? Hur många försök hittills?
Vilken ruvdag är du på?
Vad skönt att du fått ta hCG och får ta ett till idag. Jag tyckte att det kändes lite tryggare när jag hade sett att det ökade som det skulle. Hoppas allt ser bra ut för dig idag!
Ja vet!! Jag tål inte när folk berättar om graviditet längre. Det svartnar framför mina ögon. Ja vet inte hur man kan tänka positivt längre. Stor kram till dig <3
Har också börjar blöda nu! Rejält. Så kört denna gången oxå! Varje JÄVLA gång!! Jag blir så arg på min kropp som vägrar ta emot det här embryot. Varför just jag!?
Hur ska man orka gång på gång? Detta va fjärde insättningen..känns bara jobbigare o jobbigare. Det där plusset på stickan känns så långt bort..
Är på rv 10 illamådende i vågor, extremt trött mellan åt o mycket flytningar. Hoppas mensen håller sig borta. Någon med liknande symtom? Vilken ruv är ni alla på?
Ja, det känns skönt. De är väldigt måna om att det ska bli så bra som möjligt för oss. Testet såg bra ut, hcg:t hade tredubblats sedan i måndags, så det finns enligt barnmorskan inte någon anledning till oro.