IVF sommar/höst 2018
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Nu startar vi snart vår 5:e IVF-behandling.
Häng gärna på i tråden, så hjälps vi åt att stötta varandra!
Ja hoppas... ändå fick vi ut många ägg,
Många befrutade och flera som klarade sig rätt
Bra... så får för mig att jag kommer få göra exakt samma protokoll nästa gång. Håller tummarna stenhårt för dig!!!!
Andra insättningen. Förra ggn färskförsök med tvådagars. Denna fryst med blasto. Ruvardag 10. Ingen stöd bara tre ovitrellesprutor. Forsar nu. :(
Vad tråkigt att det inte funkade denna gången :( Sett ditt nick länge nu i trådarna här på fl och hoppades så att du skulle slippa behöva gå igenom detta. Jag håller tummarna att andra plocket ger er ett guldägg!
Tack söta du. Hoppas för dig med. Har tyvärr sett dig oxå länge :(. Minns att vi var med i gamla trådar där man försökt något halvår. Ja börjar bli så rädd att min kropp typ inte KAN vara gravid...
När är din testdag? min är ju inte förrens den 28 suck
Ser inte bra ut här...ledsen. mensen kommer väl när som när jag slutat med Lutinus.
Jag förstår det, finns alltid någon milstolpe som gör det hela lugnare och mer verkligt men att få se det där plusset är en obeskrivlig känsla:) Tog test lite då och då bara för att se det haha:) Både vanligt och digitalt... Det kommer och går i början var det illamående och dålig aptit, nu är det mer foglossning och halsbränna... Ja det är det haha men som tur är börjar det så försiktigt att man tillslut vänjer sig med de stora rörelserna. Än så länge är han väldigt lugn:) Hur tar mannen allt detta?
Mannen är glad. Men han har lite samma känsla som mig, att han inte riktigt kan förstå att det är sant.